ურცხვი დღევანდელობა უელბეკი,სადი

Re: ურცხვი დღევანდელობა, მარკიზ. დე სადიდან მიშელ უელბეკამდე
KG

Am 29.10.2018 um 22:49 schrieb gueorgui mardjanichvili:

Actualités
Culture
Les Comités locaux
Ok
​ფრანგული ლექსიკონი ლარუსის თანახმად სირცხვილი არის უხერხულობა. იმის. გამო რასაც შეუძლია მართებულობის, ზრდილობის
// décence//დარღვევა, ძალიან პირადი და განსაკუთრებით სექსთან დაკავშირებული რაღაცეების სხვათა გასაგონად ხსენების გამო უხერხულობის განცდა. ესაა აგრეთვე მორიდება, მოკრძალება //discrétion.//, retenue. ანუ თავშეკავება, თავის შეკავება იმის თქმისგან ან გაკეთებისგან რამაც შეიძლება. შოკში ჩააგდოს. სხვა განსაკუთრებით სექსუალურ საკითხებში.
Si vous prenez le Dictionnaire Français Larousse, on vous donnera ces définitions du mot « pudeur ».
– C’est une disposition à éprouver de la gêne devant ce qui peut blesser la décence, devant l’évocation de choses très personnelles et, en particulier, l’évocation de choses sexuelles.
– C’est aussi la discrétion, la retenue, qui empêche de dire ou de faire quelque chose qui peut choquer l’autre, surtout en matière de sexualité.

რევოლუციების, მსოფლიო და არამსოფლიო ომების, გენოციდების, 1960-ანი წლების. და,განსაკუთრებით, 1968 წლის პარიზული მაისის და სექსუალური რევოლუციის შემდეგ დადგა პორნოგრაფიის და ნარკოტიკის ბატონობის დრო სირცხვილი გამოცხადდა სამარცხვინო და ნაგავში გადასაგდებ ძველმანად.

08 juin 2018, ანუ. 2018. წლის. 8. ივნისის ჩანაწერი

http://www.europe1.fr/societe/jeunes-trop-de-tabac-dalcool-de-porno-et-de-jeux-video-3675245
გამოკვლევამ აჩვენა რომ ბავშვების შემაშფოთებელი. რაოდენობა გატაცებულია ვიდეოზე და ინტერნეტით პორნოგრაფიული ფილმების ყურებით,სასმელით და ნარკოტიკით და არა სამი მუშკეტერით ან ეგზიუპერის. პატარა უფლისწულით.
14. წლიდან 24. წლამდე ახალგზრდობის. შემაშფოთებელი რაოდენობა გატაცებულია პორნოგრაფიით, ალკოჰლით, კოკაინით, მარიხუანათი და არა მეფე არტურის რომანების ციკლის და ბალზაკის და ბოდლერის თხზულებათა გააზრებით.
ამის. შესახებ ცნობა პარასკევს. გამოაქვეყნა ფრანგულმა. გაზეთმა Le Parisien.
14-17. წლის. ბავშვებმა. უკვე. იციან კოკაინის, ექსტაზის, GHB-ს და სხვა ოხრობათა გემო.
ეს ბავშვები. ყოველ დღე უყურებენ პორნოფილმებს. ცოტა. უფროსები კი პორნოფილმებით ერთობიან სულ მცირე კვირაში ერთხელ.
ისინი ასევე მიირთმევენ როგორც კანონით ნებადართულ ისე კანონით აკრძალულ სუბსტანციებს.
განსაკუთრებით. საგანგაშოა ექსტაზის და მსგავს ოხრობათა გავრცელება.
შესაბამისი სპეციალისტების თქმით ყველაფერი ეს აფერხებს და ართულებს ბავშვების ფსიქიურ და ფიზიკურ განვითარებას.
http://www.europe1.fr/societe/14-ans-et-5-mois-lage-moyen-dune-premiere-visite-sur-un-site-pronographique-3566396

დღევანდელი. ფრანგების დარდი ისაა. რომ პორნოგრაფია იტაცებს უფრო და. უფრო ახალგაზრდებს
2018 წლის 6 თებერვალი

პორნოგრაფიას პირველად უყურებენ საშუალოდ 14 წლის და 5 თვის ასაკში. და სრულწლოვანებმა თავში ქვა არ უნდა ირტყან მაგრამ სიფხიზლის გამოჩენა აუცილებელია.

2013 წელსაც კი პორნოგრაფიით გატაცებული არ ყოფილან ამდენად პატარები.
გამოკვლევის თანახმად პორნოფილმების. ყურებით გატაცებულ გოგონათა. რაოდენობა იზრდება, თუმცა მაყურებელთა უმრავლესობას ისევ ბიჭები შეადგენენ.

მოზარდები როგორც წესი. უყურებენ ინტერნეტის. უფასო პორნოსაიტებს.

ძალიან პატარა გოგო-ბიჭები ზოგჯერ. 6 წლის ასაკშიც წააწყდებიან ხოლმე შემთხვევით პორნოგრაფიულ ფოტოებს ან ფილმებს.

ზოგჯერ მათ ამას აჩვენებენ მეგობრები და ნათესავები.

ასეთი ბავშვები ამბობენ რომ ეს. ძალიან ამაღელვებელი, შკისმომგვრელი და შემაწუხებელია.

.
უელბეკი. მთლად. ეს არაა, მაგრამ ესეც საინტერესოა. მისთვის ლექსიკონი ლარუსის კულტურის, მრგვალი მაგიდის რაინდების და ბალზაკის, ბოდლერის, პარიზის ღვთიმშობლის ტაძრის კულტურის შემქმნელ საფრანგეთს აქვს იგივე მნიშვნელობა რაც ქეციან სასტუმროს.
არის. 1958 წელს დაბადებული დღეს. ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ფრანგი. მწერალი. მისი ხშირად მწვავე კამათის და დავის გამომწვევი აზრები მუდამ ღრმააზროვანია,საინტერესოა. და ავლენს დღევანდელ განათლებულ ევროპელთა. მნიშვნელოვანი ნაწილის განწყობას. მაშ, დავიწყოთ უელბეკით
Michel Houellebecq

http://www.laicite-republique.org/michel-houellebecq-je-ne-suis-pas-un-citoyen-la-france-est-un-hotel-france.html

Michel Houellebecq : “Je ne suis pas un citoyen […] La …
Post scriptum. Extrait de Ennemis publics de Michel Houellebecq et Bernard-Henri Lévy (Flammarion-Grasset, 2008) : “Jamais je ne me suis senti de devoir, ni d’obligation, par rapport à la France, et le choix d’un pays de résidence a pour moi à peu près autant de résonance émotive que le choix d’un hôtel.
http://www.laicite-republique.org

​ მიშელ უელბეკი: „ მე არ ვარ მოქალაქე…„
Accueil > Revue de presse > Être français > Houellebec

Michel Houellebecq : “Je ne suis pas un citoyen […] La France est un hôtel” (France Inter, 9 nov. 10)

​მიშელ უელბეკი: „. მე. არ. ვარ. მოქალაქე…საფრანგეთი არის. ოტელი, სასტუმრო„ // France. Inter, 9 ნოემბერი 10//

2010 წლის 11 ნოემბერი

Ennemis publics de Michel Houellebecq et Bernard-Henri Lévy (Flammarion-Grasset, 2008
« Je ne suis pas un citoyen et j’ai pas envie de le devenir. […] Le devoir par rapport à son pays, ça n’existe pas, il faut le dire aux gens […]. On est des individus […]. La France est un hôtel, pas plus. On n’a pas de devoir. »
Voir “Je ne suis pas un citoyen et je ne veux pas le devenir”.
Post scriptum, ნაწყვეტი მიშელ უელბეკის და. ბერნარ -ანრი ლევის თხზულებიდან „ხალხის მტრები // Ennemis publics de Michel Houellebecq et Bernard-Henri Lévy (Flammarion-Grasset, 2008//

:

” …მე არასოდეს მიგრძვნია რომ მე მაკისრია პასუხისმგებლობა, მაქვს. რაღაც მოვალეობა საფრანგეთის მიმართ და რომელიმე ქვეყნის არჩევას საცხოვრებელ ადგილად ჩემთვის. აქვს იგივე ემოციური რეზონანსი რაც სასტუმროს არჩევას.
ჩვენ ვართ გამვლელები ამ მიწაზე, მე ეს ეხლა შესანიშნავად გავიგე; ჩვენ არა. გვაქვს
ფესვები, ჩვენ არ ვიძლევით ნაყოფს
მოკლედ რომ ვთქვათ ჩვენი არსებობის წესი განსხვავდება ხეების არსებობის წესისგან.

მე მიყვარს ხეები, მეტიც, უფრო და უფრო მიყვარს, მაგრამ მე არ ვარ ხე.
ჩვენ უფრო უნდა ვიყოთ ქვები, სიცარიელეში ნასროლი ქვები და მათსავით თავისუფლები.

თუ კი გვინდა მოვლენების მაინც და მაინც კარგი მხრიდან დანახვა ჩვენ ცოტათი ვგავართ კომეტებს…„

Jamais je ne me suis senti de devoir, ni d’obligation, par rapport à la France, et le choix d’un pays de résidence a pour moi à peu près autant de résonance émotive que le choix d’un hôtel. Nous sommes de passage sur cette Terre, je l’ai maintenant parfaitement compris ; nous n’avons pas de racines, nous ne produisons pas de fruit. Notre mode d’existence, en résumé, est différent de celui des arbres. Cela dit j’aime beaucoup les arbres, je les aime même de plus en plus ; mais je n’en suis pas un. Nous serions plutôt des pierres, lancées dans le vide, et aussi libres qu’elles ; ou, si l’on tient absolument à voir les choses du bon côté, nous serions un peu comme des comètes. […]
მე შეიძლება ოდესმე დავბრუნდე საფრანგეთში და ეს მოხდება უბრალოდ იმიტომ რომ ყელში ამომივა ყოველ დღე ინგლისურად ლაპარაკი და კითხვა.
მე ცოტა მანერვიულებს ჩემი ენის სიყვარულის გამჟღავნება, ვფიქრობ რომ ესაა მწერლის პოზა, მაგრამ ესაა ჭეშმარიტება….
Il se peut que je revienne un jour en France, et ce sera pour une raison très simple : j’en aurai assez de parler et de lire en anglais, dans ma vie quotidienne. Ca m’énerve un peu de manifester cet attachement à ma langue, je trouve que ça fait posture d’écrivain ; mais c’est la vérité. […]
მაგრამ ასევე არის ძალიან ლამაზი საფრანგეთი ეს სოფლური პეიზაჟები, მოხნული მინდვრების, პრერიების და. ტყეების ფაქიზ ალიანსთან ერთად. შუაში სოფლები. სახლების ქვა, ეკლესიების ხუროთმოძღრება. ყველაფერი სწრაფად იცვლება. 50 კილომეტრში აღმოაჩენ სხვა,მაგრამ ასევე ჰარმონიულ კომპოზიციას.

ანონიმმა გლეხებმა საუკუნეების. მანძილზე შესძლეს დაუჯერებელი სილამაზის შექმნა.„
I

სექსუალური, ფემინისტური და სხვა. რევოლუციებით. გაგიჟებული კაცობრიობის ისტორიებიდანაა ესეც, დაუჯერებლად ლამაზი ქვეყნის შემქმნელი ანონიმი გლეხების მეკვიდრე თავს გრძნობს. სიცარიელეში გასროლილ უფესვო და. უპასუხისმგებლო ქვად…..კატასტროფაა, მორალური, ადამიანობის კატასტროფა….
ეს არაა პირადად უელბეკის. პოზიცია, მაგრამ კარგად გამოხატავს დღევანდელი. ევროპული ელიტის მნიშვნელოვანი ნაწილის აზრს. უელბეკი აღწერს მორალური ავადმყოფობის სიმპტომებს.

გადაშლით ლარუსის// Larousse// ფრანგულ ლექსიკონს ვნახავთ. სიტყვას pudeur, რაც ნიშნავს. მორცხვობას, უმანკოებას, უბიწოებას.
ესაა. უხორხელობა. იმის. გამო. რასაც შეუძლია მართებულობის, ზრდილობის
// décence// ძალიან პირადი რაღაცეების და განსაკუთრებით სექსთან დაკავშირებული რაღაცეების სხვათა გასაგონად ხსენების გამო უხერხულობის. განცდა.
ესაა. აგრეთვე მორიდება, მოკრძალება //discrétion.//, retenue. ანუ თავშეკავება, თავის შეკავება იმის თქმისგან ან გაკეთებისგან რამაც შეიძლება. შოკში ჩააგდოს. სხვა განსაკუთრებით სექსუალურ საკითხებში.

.

აი დამადასტურებელი ფაქტები იმისა. რომ დღეს. ვცხოვრობთ. ურცხვობის. ბატონობის ხანაში.

​მსოფლიო და არამსოფლიო ომების, სექსუალური და ა.შ. რევოლუციების, გენოციდების, 1960-ანი და. განსაკუთრებით 1968 წლის პარიზული მაისის ცანცალის შემდეგ მორცხვობა, სირცხვილი გამოცხადდა ნაგავში გადასაგდებ ძველმან ძონძად, დაიწყო პორნოგრაფიის თარეში. ​

აი ზოგი რამ ასეთი თანამედროვეობის შესახებ
გერმანელ მწვანეთა. პედოფილური ანცობები
30.07.2013

1980-იანი წლების დასაწყისში გერმანიაში, Kamp-Lintfort-ის თემში Emmaüs; Daschberg-ის ახლოს პედოფილიას მისდევდა, აქეზებდა და ახალისებდა ეკოლოგთა ჯგუფი.
დღეს გერმანელი. მწვანეები. სიამოვნებით დაივიწყებდნენ. და. დაავიწყებდნენ. ყველას. რომ 1970-1980-ან წლებში. მათი ნაწილი ითხოვდა პედოფილიის ლეგალიზაციას და თვლიდა რომ სრულწლოვანების სექსი. ბავშვებთან არის 1968 წლის სექსუალური განთავისუფლების დიდ წინსვლათა ნაწილი.

პედოფილია. ძალიან ეკოლოგიურია
21. ივლისს. გერმანულმა. გამოცემამ Die Welt გამოაქვეყნა გერმანელი მწვანეების. პედოფილური იდეოლოგიის. მსხვერპლთა. ჩვენებები.

ზოგი. მწვანე. ღიად ამჟღავნებდა ბავშვების და ახალგაზრდა მოზარდების გასაგებია. თუ როგორ სიყვარულს.

ერთმა მოწმემ მოუყვა Die Welt-ს თუ როგორ ურიგებდნენ ბავშებს კანფეტებს, ჯიბის ფულს, პორნოგრაფიულ ჟურნალებს და. სიგარეტებს. ბავშვებს. როდესაც. ისინი თანხმდებოდნენ სექსუალურ კონტაქტებზე. სრულწლოვანებთან. ეს ხდებოდა გერმანელი ეკოლოგების ჯგუფის მიერ კოლონიზებულ და გზიდან აცდენილ თემში.
ყოველ ბავშვს ეუბნებოდნენ რომ მან თვითონ უნდა გადაწყვიტოს დათანხმდება თუ არა.
მაგრამ სინამდვილეში იყო თემის არასრულწლოვანი წევრების არაერთჯერადი სექსუალური ექსპლუატაცია.

სექსუალურ. დამნაშავეებს. შორის იყო მიწა Rhénanie- du Nord-Westphqlie-ს მწვანეთა ხელმძღვანელობის. წევრი და თემის შეფი
Herman Meer რომელიც. სულაც არ მალავდა თავის მიდრეკილებას პატარა ბიჭებისაკენ.

ის. ამბობდა რომ ცხოვრობს ისე როგორც ცხოვრობდნენ ბერძენი ფილოსოფოსები რომლებსაც ჰქონდათ სექსუალური ურთიერთობები თავის მოწაფეებთან.

1983 წლის სექტემბერში Kamp-Lintfort-ის. თემში ჩატარდა ახალგაზრდა მწვანეთა ყრილობა სადაც ყველაზე მეტად მსჯელობდნენ ბავშვებთან სექსის შესახებ.

ყრილობის. მონაწილეები დაახლოებით. თანაბარ ორ ჯგუფად გაიყვნენ. ერთ ჯგუფს უნდოდა სექსუალური ინიციაციის ასაკის. შემცირება და მეორე ჯგუფს არა.

ზოგს უნდოდა სრულწლოვანების ბავშვებთან სექსის ლეგალური ასაკის 12 წლამდე შემცირება და ზოგი დასაშვებად თვლიდა სექსუალურ კონტაქტებს 6 წლის ბავშვთან.

როდესაც ერთმანეთს შეხვდნენ სოციალისტთა სხვადასხვა მიმდინარეობები

თითქოს ეს არ იყო საკმარისი მწვანეთა სახელის გასატეხად, ეს. ყრილობა. მოაწყო ყოფილმა ნაცისტმა, მაშინ კი გერმანიის მწვანეთა პარტიის წევრმა Werner Vogel-მა.
ის წავიდა გერმანიის ეკოლოგიური პარტიიდან, მაგრამ შემდეგაც აქტიურობდა მწვანეთა მხარეს.

გერმანიის მწვანეთა ეხლანდელი შეფი Cem Özdemir, ამბობს რომ უაღრესად. შოკირებულია პედოფილიის მსხვერპლთა ჩვენებებით და მწვანეთა ხელმძღვანელობამ ბრძანა ჩატარება დამოუკიდებელი გამოძიებისა პარტიის პედოფილური წარსულის შესახებ.
მაგრამ 29 აპრილს გამოცემა Allgemeine Zeitung
ამბობდა რომ მწვანეებმა არავინ შეუშვეს ზოგ არქივში სადაც არის მასალები ევროდეპუტატი დანიელ კონ ბანდიტის და კიდევ ერთი დაუსახელებელი დაპუტატის შესახებ. დახურეს არქივები რომლებიც ეხება 2 პერსონაჟის პედოფილურ წარსულს.

,მაისში ჟურნალმა Der Spiegel გამოაქვეყნა
მასალა გერმანიის მწვანეთა პარტიის. არქივებიდან რომლებიც აჩვენებენ რომ მწვანეთა ფედერალური ორგანიზაცია და მისი საპარლამენტო კლუბი აფინანსებდნენ რაღაცას. რომელსაც ერქვა „ სამუშაო ჯგუფი ჰომოსექსუალებზე, პედერასტებზე და ტრანსსექსუალებზე„(Bundesarbeitsgemeinschaft Schwule, Päderasten und Transsexuelle – BAG SchwuP).
ეს არქივები ასევე ადასტურებენ იმას რომ მწვანეები ემხრობოდნენ პედოფილიისადმი „ლიბერალურ„ დამოკიდებულებას და რომ ბევრ მათგანს უნდოდა პედოფილიის ლეგალიზაცია.
1960-ანი წლებიდან. ძალიან პოპულარული გახდა ცნებები libertaire ანუ ლიბერტარი, ლიბერტარული, რაც ნიშნავს აბსოლუტურ ინდივიდუალურ თავისუფლებას სოციალურ და პოლიტიკურ სფეროში. თავისუფლებად გამოცხადდა რელიგიის, ღმერთის და მოყვასის სიყვარულის უარყოფაც, უარყოფა ყოველგვარი სიბრძნისა, კულტურისა რაც დახვდა ადამიანს ამქვეყნად გაჩენისას. მარტო პრაგმატული ინტერესი და პირველ რიგში ფიზიკური სიამოვნება, ესაა ლიბერტარიზმის არსი.

ცხადია. რომ 1960-1970-ან წლებში პედოფილიას იცავდა და მის ლეგალიზაციას მოითხოვდა ფრანგ მემარცხენეთა და მემარცხენე რადიკალთა ნაწილიც.

1968 წლის პარიზული მაისის მოძრაობის „ელიტამ„. საფრანგეთის. პარლამენტის წევრებს მისწერა ღია. წერილი რომლითაც ის იცავდა პედოფილიას. წერილის უამრავ დღესაც დიდად ცნობილ ხელმომწერს. შორის. იყვნენ. ჟან-პოლ სარტრი და. სიმონ დე ბოვუარი.

ეს. წერილი 1977. წელს გამოაქვეყნეს დიდმა ფრანგულმა გაზეთებმა Le Monde და Libération.

ამ „ელიტის„ წევრები. დღესაც. ცდილობენ საზოგადოებრივი აზრის და სახელმწიფო პოლიტიკის. განსაზღვრას. ისინი ემხრობიან ჰომოსექსუალთა ქორწილს და ჰომოსექსუალთა წყვილების მიერ შვილის,ბავშვების აყვანას.

ორივე შემთხვევებში საქმე. გვაქვს სრულწლოვანებთან რომლებიც ბავშვებს იყენებენ თავისი საკუთარი ჟინის და წადილების დაკმაყოფილების საშუალებად.

Source : ndf.fr, 30 juillet 2013/ Die Welt
http://www.eveil-delaconscience.com/daniel-cohn-bendit-depute-europeen-et-pedophile-la-preuve-en-video-sur-ina-le-23-avril-1982/
პოლემიკა. დიდი ბაზარის„ Grand Bazar (1975) და პედოფილიაში ბრალდებების ირგვლივ.

1968 წლის პარიზული მაისის ლიდერმა, დღეს ღრმად პატივცემულმა ევროპარლამენტარმა დანიელ კონ ბანდიტმა // Daniel Cohn-Bendit// 1975. წელს გამოაქვეყნა. წიგი „ დიდი ბაზარი „ რომელშიც ის ყვება თუ როგორ მუშაობდა ფრანკფურტის თვითმმართველ ბავშვთა ბაღში აღმზრდელის თანაშემწედ.
ამ თხზულების ზოგი პასაჟი არის. თეორიული ლაქლაქი 1-6 წლის ბავშვების. სექსუალობის გაღვიძებაზე და მოყოლა იმისა თუ. რა სექსუალური შეფერილობის ურთიერთობა ჰქონდა ბატონ დანიელ კონ ბანდიტს ამ ასაკის ბავშვებთან.
//. ის განსაკუთრებით დაუფარავად ყვება ყვება იმას თუ როგორ „ეფერებოდნენ„ ის და პატარა ბავშვები ერთმანეთს.

მან ეს. სრულიად. დაუფარავად. ახსენა. 1982 წლის 23 აპრილის. გადაცემაში Apostrophes :

„ იცით, პატარა ბავშვის სექსუალობა აბსოლუტურად ფანტასტიკურია…

როდესაც მოგადგებათ და დაიწყებს თქვენს გატიტვლებას 5 წლის გოგონა ეს აბსოლუტურად ეროტიკულ- მანიაკურია! „

Il avait également évoqué cela de manière très claire lors de l’émission Apostrophesdu 23 avril 1982 :

« Vous savez que la sexualité d’un gosse, c’est absolument fantastique. […] Quand une petite fille, de 5 ans, commence à vous déshabiller c’est fantastique ! C’est fantastique parce que c’est un jeu absolument érotico-maniaque !, »

Comments counEmmaüs de Kamp-Lintfort, près de Daschsberg en Allemagne, la pédophilie était pratiquée et encouragée au quotidien par un groupe d’écologistes. Aujourd’hui les Verts allemands aimeraient bien faire oublier que dans les années 70 et 80, une partie d’entre eux demandaient la légalisation de la pédophilie et considéraient le sexe entre adultes et enfants comme une des avancées de la grande libération sexuelle deDie Welt Un témoin raconte à Die Welt comment, dans cette communauté colonisée et détournée de ses objectifs par un groupe d’écologistes allemands, des enfants de 12 ans recevaient des bonbons, de l’argent de poche, des magazines pornographiques et des cigarettes quand ils acceptaient d’avoir des contacts sexuels avec des adultes. On disait à chaque enfant que c’était à lui de dé
https://www.unadfi.org/domaines-dinfiltration/sante-et-bien-etre/psychotherapie-et-developpement-personnel/affaire-masset-un-proces-attendu/
2015 წლის 10. ნოემბერს. გამოქვეყნებული სტატია
საფრანგეთი. ალბერვილის. სასამართლო გაასამართლებს. თვითმარქვია ფსიქონალიტიკოს ჟაკ მასეს რომელიც გამორჩენის მიზნით იყენებდა ადამიანთა. ფსიქოლოგიურ და ფიზიკურ სისუსტეებს.
სასამართლო ტარდება მრავალწლიანი გამოძიების შემდეგ.
უკვე 2009 წლიდან იყო საჩივრები იმის თაობაზე ბოლოს დადგინდა 72. მსხვერპლი.
17-მა მსხვერპლმა იჩივლა. ბევრი სირცხვილით დაიმალა.
სავუაში Annecy-ს. მერიის. თანამშრომელმა უდიპლომო, უსწავლელმა ჟაკ მასემ იეშმაკა,1990-ან წლებში თავი გაასაღა. ფსიქოანალიტიკოსად, ისარგებლა. იურიდიული. სიცარიელით და თავისი გულუბრყვილო და არეული დღევანდელობით გადარეული პაციენტები დაარწმუნა იმაში რომ ისინი თავის. ფსიქოლოგიურ პრობლემებს. მოაგვარებდნენ. თუ კი მონაწილეობას მიიღებდნენ ორგიებში თუ სადომაზოხისტურ სეანსებში.

მამაძაღლი ამბობდა რომ ეს სეანსები ხელს შეუშლიან მისი პაციენტების პროსტიტუციაში ჩაბმას….
ჟაკ მასე. ქალებს. უბიძგებდა. დაუცველი. ქორწილგარეშე სექსისკენ და დრო და დრო თვითონაც მონაწილეობდა ასეთ ბოდიში სამკურნალო სეანსებში.
ეს. „ჰაქიმი„ ასე. ახერხებდა თვეში 10 000 ევროს შოვნას.
ადვოკატმა როზლინ დუვულდიმ თქვა რომ ზოგი ქალისთვის ეს იყო ტანჯვა და წამება, რაც სადომაზოხისტური ბოდიში სეანსების და პროცედურების დროს სულაც არაა გასაკვირი.

ჟაკ მასე ზოგ ქალს წამლად „გამოუწერდა„ ხოლმე დღეში ათ მამაკაცთან ყოფნას

ჟაკ მასე თავის კლიენტებს ასევე ჩააგონებდა იმასაც. რომ ისინი ბავშვობაში გააუპატიურეს. მათმა მშობლებმა და ახლობლებმა რაც დიდ არეულობებს იწვევდა მისი კლიენტების ოჯახებში.
2015. წლის აპრილში ამ ძვირფას „მკურნალს„ მიუსაჯეს დროებითი პატიმრობა.

ადვოკატმა თქვა რომ ჟაკ მასეს ზოგი პაციენტი კმაყოფილია „მკურნალობით„, რომ ჟაკ მასე. აღიარებს ფაქტებს. და არა კანონების. დარღვევას იმიტომ რომ კანონი დაარღვიო უნდა იცოდე ამ კანონის არსებობის შესახებ.

ჟაკ. მასეს სასამართლო დახურული იქნება, მას შეიძლება მიუსაჯონ 5 წლით პატიმრობა და 50 000 ევრო ჯარიმა.

(Sources : 20 minutes, 19.10.2015 & Communiqué de presse de l’UNADFI, 19.10.2015 & LCI, 21.10.2015)

Navigation de l’article

Partager
/desir-sexuel/sadomasochisme-sadomaso-s638960.html
სექსუალური რევოლუციით, ფემინიზმით, ეგზისტენციალიზმით და ა.შ. გადარეულ დღვანდელობაში უფრო და. უფრო პოპულარული ხდება სადომაზოხიზმი, დავუკვირდეთ.
Qu’est-ce რა. არის. სადომაზოხიზმი?

ფრანგი ფსიქოლოგების. განმარტებით ესაა. სექსუალური. პრაქტიკა რომლის მონაწილეც. სიამოვნებას ღებულობს. პარტნიორის. ტანჯვით, წამებით,ადამიანის სათამაშო ობიექტად გადაქცევით ამ ცნებათა ნამდვილი და არა გადატანითი მნიშვნელობით.
https://1000-idees-de-culture-generale.fr/sadisme-marquis-de-sade/
გამოთქმა. სადომაზოხიზმი. შედგება. ცნებებისგან სადიზმი და. მაზოხიზმი :

სადიზმი არის ნაპოლეონ ბონაპარტეს. მიერ. საგიჟეთში. დამწყვდეული. ფრანგი. მწერალი მარკიზ დე სადის დოქტრინა. რომლის. თანახმადაც. სიამოვნება რომ მიიღო დაშვებულია სხვა ადამიანის ტანჯვა,წამება და დამცირება.
ესაა სრულიად გარკვეული პრაქტიკის თეორეტიზაცია.

ბიოგრაფი Maurice Lever გვეუბნება. რომ. მარკიზ დე სადის დოქტრინა აიხსნება. მისი. ცხოვრებით. და ლიბერტინის ანუ თავაშვებულად. თავისუფალი, ქალებზე მონადირე არისტოკრატივით მცხოვრების გამოცდილებით.

ურცხვი თანამედროვეობის მამა და პირველი იდეოლოგი მარკიზ დე სადი იყო. სკანდალური. პიროვნება. ის ხშირად არღვევდა. კანონებს. რაც მას დაუჯდა. მრავალწლიან პატიმრობად და საგიჟეთში ყოფნად. სწორედ პატიმრობაში წერდა ის. თავის პორნოგრაფიულ ბოდიში შედევრებს.

სადიზმი. აცხადებს. რომ. უმთავრესი. და. უპირველესია ფიზიკური სიამოვნება.
ლუდოვიკო XV-ს მეფობის. დროინდელი აღვირახსნილი ლიბერტინის ერთ-ერთი ყველაზე ბრწყინვალე ნიმუშის შვილი მარკიზ დე სადი 4 წლის ასაკში მოწყდა დედას.

სექსის საიდუმლოებები მას.გააცნო ასევე ლიბერტინმა ბიძამისმა. თავის სასახლეში.

მარკიზ დე სადისთვის ბედნიერება იყო მარტო დაუბრკოლებელი ფიზიკური სიამოვნება.

ოცი წლისა. ის. დაუღალავად და. შეუპოვრად დაეთრეოდა საროსკიპოებში.

ქორწინებმაც არ უშველა, განაგრძობდა აქეთ იქით. თრევას.
რას. მიქვია. 10 მცნება, 12 ნეტარება. და აკრძალვები. მან აცდუნა თავისი. ცოლის დაც, ქალწული, ინცესტი მარკიზ დე. სადისთვის იყო ეროტიკული პაროქსიზმი.

მარკიზ დე სადის დოქტრინა სადიზმის თანახმად ფიზიკური სიამოვნებაა ყველაფრის პრინციპი და მიზანი.
http://www.coachdrague.com/blog/le-marquis-de-sade-homme-de-lettres-hypersexuel-et-sadique/
Le marquis de Sade : homme de lettres, hypersexuel et sadique
Bienvenue chez Les grands séducteurs de l’histoire.Dans cette catégorie tu découvriras des mini-biographies agréables à lire des plus grands séducteurs de l’histoire. Avec l’explosion des sites de séduction, nous avons tendance à oublier que la séduction est de tous les temps.
http://www.coachdrague.com

​ჰიპერსექსუალი სადისტი მწერალი მარკიზ დე სადი
ყველაფრის პრინციპად და მიზნად მიღებულმა ფიზიკურმა სიამოვნებამ სულ გადარია დღეს დიდად პოპულარული მწერალი სადისტი ჰიპერსექსუალური მარკიზ დე სადი.

მან ვიღაც მათხოვარ ქალს შესთავაზა ბავშვების აღმზრდელად გახდომა. მათხოვარი ქალი რა თქმა უნდა. დათანხმდა.
მარკიზ დე. სადმა შეიტყუა სადღაც სახლში ეს მათხოვარი ქალი, დააბა საწოლზე, საშინლად დაუნდობლად ცემა მათრახით და გააუპატიურა.
ბეჩავმა ქალმა იყოჩაღა, მოახერხა ფანჯრიდან გადახტომა და. გაქცევა. მან ააჯანყა მთელი სოფელი.

მაგრამ ნაცნობებმა. მდგომარეობიდან გამოიყვანეს მარკიზი დე სადი. მას გადაახდევინეს. დიდი ჯარიმა და უთხრეს. სახლში დაეტიეო.
მოწამლვა სოდომია და სიკვდილით დასჯა

სკანდალი ისევ ატყდა 1772. წელს.

ეხლა. უკვე. ოთხ გოგოზე იყო ლაპარაკი და არა ერთზე. გულუხვმა მარკიზმა თავის სექსუალურ პარტნიორებს შესთავაზა ვნების აღმგზნები და გამაძლიერებელი აფროდიზიაკები. გოგოები მოიწამლნენ და კინაღამ დაიხოცნენ.

გოგოების მოწამვლის და. სოდომიის. გამო. მარკიზს ამჯერად სიკვდილი მიუსაჯეს.
მაშინ ასეთ რამეებზე. სულ არ ხუმრობდნენ.

ხომ გახსოვთ რომ მარკიზ დე სადმა მოხიბლა და აცდუნა თავისი ცოლის და?
ხოდა. ის თავის. ცოლის დასთან ერთად გაიქცა იტალიაში. მაგრამ ის დაიჭირეს და ცოტა ხნის შემდეგ დააპატიმრეს.
მადამ დე სადმა კი მოისყიდა ციხის მცველები და მისი მარკიზი გაიქცა.

კიდევ 1 სკანდალი მოხდა 1774 წელს.

საქმე არაა ძალიან ნათელი, ვინაიდან ნამეტანი დარცხვენილმა მისმა ოჯახმა ყველაფერი გააქრო.

მოკლედ, მარქიზ დე. სადმა მხევლებად იქირავა 5 „ქალწული„ და. ისე „ ითამაშა„ მათთან რომ მათ. სხეულზე მრავლისმთქმელი კვალი დააჩნდათ. ამის გამო გაძნელდა სკანდალის დამალვა.

წამხდარი, გარყვნილი. მწერალი

ისევ გაქცეული მარკიზი ისევ დაიჭირეს 1775 წელს.

ის გადაურჩა. სიკვდილით დასჯას, რაც უკვე კარგი იყო მისთვის.
1790. წელს ის. გაანთავისუფლეს. იყო საფრანგეთის რევოლუცია. და თავი თუ არ მოგკვეთეს გილიოტინაზე ან რამე უარესი არ გიქნეს უკვე კარგია.

ბასტილიაში. გატარებულმა. თორმეტმა წელმა ონავარი მარკიზ დე სადი შეცვალა.
მის ცოლს. ბოლოს. და ბოლოს. ყველაფერი ყელში ამოუვიდა, მან მოითხოვს გაყრა და. წაიღო მთელი ქნება.

გაღატაკებული და დაბოღმილი მარკიზი ვერ გახდა კრავი, მაგრამ დამშვიდდა.

მან ნახა ვიღაც მსახიობი ქალი რომელიც მარკიზ დე სადთან იყო მის სიკვდილამდე.

ის წერდა თავის. პორნოგრაფიულ თხზულებებს, რომლებიც იატაკქვეშა მწერლობა იყო, მაგრამ ამით შემოიფარგლებოდა.

მაკიზ დე სადმა შეიქმნა მწერლის რეპუტაცია.

ამ მომენტიდან ის გადაიქცა რადიკალ ანტიქრისტიანად რაც მას ძვირად დაუჯდა.

მას ვინ იცის მერამდენედ მოუხდა ციხეში დაბრუნება.

1795 წელს დაიწყო მისი პორნოგრაფიული ნაწერების. გამოცემა და ის უკანასკნელი სიტყვებით აგინეს.

1801 წელსაც სადს სირთულეები ჰქონდა. მართლმსაჯულებასაც. ნაპოლეონი მოვიდა ქვეყნის სათავეში და კარგი მორალი დაბრუნდა.

მულტირეციდივისტი მარკიზ დე სადი უკვე. გაუსამართლებლად ჩააყუდეს.

ის გარდაიცვალა საგიჟეთში 1814 წელს.
https://philitt.fr/2013/11/07/le-marquis-de-sade-eloge-d-une-education-libertine/.

მარკიზ დე სადის საზოგადოება ეფუძნება უზნეობას, უწესობას და ყველანაირი ხუშტურის და ჟინის დაკმაყოფილებას. ის. არ. ეფუძნება სათნოებას , თავაზიანობას, გულმოწყალებას ან კიდევ თავდაცვის სურვილს.
თავისი ნაწერების აწყვეტილი და აღვირახსნილი პერსონაჟებით მარკიზ. დე სადი გვეუბნება რომ საზოგადოება უნდა ეფუძნებოდეს ეგოიზმს და. ინტერესს.
მარკიზ დე სადის წარმოდგენით ადამიანი ბუნებრივად არის სასტიკი, ულმობელი დესპოტი რომელსაც უნდა ყველაფრის მოხვეჭა და ხელში ჩაგდება.ის მუდამ დაეძებს კონფრონტაციას.
Il n’y a pas de Dieu, la Nature se suffit en elle-même; elle n’a en aucun cas besoin d’un auteur.
Lire la suite: https://www.brainyquote.com/fr/auteurs/marquis-de-sade

Marquis de Sade – Citations – brainyquote.com
Le bonheur ne se trouve ni dans le vice ni dans la vertu, mais dans notre façon d’apprécier l’un et l’autre et dans le choix que nous faisons pour ce qui est de notre organisation individuelle.
http://www.brainyquote.com

ადამიანს აქვს ნაკლები და მანკიერებები. საზოგადოება, მაშ, ვერ იქნება უმანკო და მარტო სათნოებებით და ღირსებებით სავსე.

ყველა მეტნაკლებად დიდი ოხერია.
ჟან ჟაკ რუსოს საწინააღმდეგოდ მარკიზ დე სადი ფიქრობს. რომ ადამიანი ბუნებით,არსით, ცუდია და. ბოროტება უნდა ბუნებას.
მორალი და რელიგია აბრკოლებენ ადამიანის ბუნებრივ მიდრეკილებებს და უპირისპირდებიან ბუნებას.
: « ბუნებისგან მივიღე ეს. მიდრეკილებები და მე გავაღიზიანებ მას მისთვის წინააღმდეგობის გაწევით.
თუ ბუნებამ მომცა ცუდი მიდრეკილებები ე.ი. ეს ცუდი მიდრეკილებები აუცილებელია მისი აზრით.
მე ბუნების ხელში ვარ მანქანა რომელსაც ის ამოძრავებს ისე როგორც მას უნდა.
ჩემს მიერ ჩადენილი ყველა დანაშაული ემსახურება ბუნებას;
რაც უფრო მირჩევს ბუნება დანაშაულის ჩადენას მით უფრო სჭირდება ეს დანაშაული მას: იდიოტი ვიქნები თუ კი წინააღმდეგობას გავუწევ ბუნებას.
ჩემს წინააღმდეგ, მაშ, არის კანონები რომლებსაც მე ვარღვევ.
ჩემი ოქრო და ჩემი კრედიტი მე ამარიდებენ იმ ვულგარულ უბედურებებს რომლებიც თავს უნდა დაატყდეს ხალხს. ».
როდესაც ჩავდივართ რაღაც დანაშაულს. ჩვენ განვიცდით სიამოვნებას.
მთელი საზოგადოება ეფუძნება მანკიერებათა თავისუფალ ცირკულაციას.
მაშინაც კი როცა ვინმე რამეს დაგვიშავებს ჩვენ ვისიამოვნებთ მაშინ როდესაც რამეს დავუშავებთ სხვას. იქნება წონასწორობა.
ღმერთი არაა, ბუნება თვითმკმარია, მას სულ არ სჭირდება ავტორი.
ნგრევაც და შექმნაც ბუნების. ბრძანებებია.

ადამიანისთვის ჯოჯოხეთია მარტო სხვა ადამიანთა უტვინობა და ბოროტება.
გულმოწყალება, ქველმოქმედება უფრო ქედმაღლობის მანკიერებაა ვიდრე ღირსება და სათნოება.
ვაღიარებ რომ ღმერთის იდეა არის ერთადერთი სისულელე რომელსაც ვერ ვაპატიებ ადამიანს.

შემწყნარებლობა სუსტთა ღირსებაა.
ბედნიერება. ვერ იქნება იქ სადაც ადამიანები თანასწორები არიან.
მოყვასის სიყვარული ქიმერაა რომელიც მივიღეთ ქრისტიანობისგან და არა ბუნებისგან.

ღირსება, სათნოება. ყოველთვის. არაა. სანდო, არის გარემოებები როდესაც დანაშაულში. თანამონაწილეობა ჯობია

ბედნიერება არაა ტკბობაში, სიამოვნებაში. ბედნიერებაა წადილში, იმის მოსპობაში რაც ხელს უშლის. წადილის. განხორციელებას.
დედამ უბედურებებით სავსე ამ ქვეყანაზე გაგვაჩინა მარტო საკუთარი სიამოვნების გულისთვის, მარტო იმისთვის რომ დაეკმაყოფილებინა თავისი ჟინი,ახორცობა.

Les 120 Journées de Sodome, 1785

არაფერია. არსებითად, არსით კარგი. და. არსებითად, არსით, ცუდი. ყველაფერი შეესაბამება ჩვენს. ზნეჩვეულებებს, ჩვენს. შეხედულებებს, ჩვენს ცრურწმენებს.

ესაა. მარკიზ. დე. სადის. „სიბრძნე„, რომელიც. არაა შორს 1960-ანი. წლების. ზნე-ჩეულებათა. რევოლუციის. შემდეგ გაბატონებული „სიბრძნისგან„.

Lire la suite: https://www.brainyquote.com/fr/auteurs/marquis-de-sade

​მანდევილის არაკი. ფუტკრებზე

La Fable des Abeilles de Mandeville
დიდ ბრიტანეთში გადასახლებულმა ნერვული ავადმყოფობების. სპეციალისტმა ჰოლანდიელმა ექიმმა ლონდონში, 1723 წლს. გამოსცა პატარა. წიგნაკი რომელიც დღემდე ითვლება ეკონომიკური ლიბერალიზმის საფუძვლად.
წიგნის გამოცემამ 1723 წელს. გამოიწვია. დიდი სკანდალი, იმდროინდელი საზოგადოება აღშფოთდა. წიგნი ჩათვალეს მავნებლად. და აკრძალეს.
მარკიზ. დე. სადი ქადაგებს და ემხრობა ტოტალურ თავგასულობას და თავაშვებულობას // totale licence როდესაც ბიწიერებაში და სიამოვნებაში უნდა. აყვავდეს და გაიფურჩქნოს ყველა ინდივიდი.
ურცხვი დღვანდელობის მამა მარკიზ დე. სადის. ეს თეორია. შეიძლება. დავუახლოვოთ ეკონომიკური ლიბერალიზმის მამა მანდევილის //Bernard Mandeville ან ზოგჯერ, de Mandeville, 1670-1733 //. თეორიას რომელიც. მან გადმოსცა თხზულებაში „ ფუტკრების ზღაპარი„.
მანდევილის. აზრით მდიდარი და ყველაფრით. უზრუნველყოფილი საზოგადოების ასაგებად აუცილებელია უწესობა, უზნეობა, სიმდაბლე.
წესიერი,პატიოსანი,თავმდაბალი, მოკრძალებული, ყველა. სათნოებით დაჯილდოებული ადამიანი ვერ. ააგებს. შეძლებულ და. მდიდარ. საზოგადოებას.
უმანკოება,სათნოება, წესიერება. შეუთავსებელია მატერიალურ კეთილდღეობასთან და. სიმდიდრესთან.

ბრიტანეთის. ცხოვრებაზე. დაკვირვებიდან მანდევილმა. დაასკვნა. რომ ფუფუნებას და სახელმწიფოს. კეთილდღეობას ქმნის. ბიწიერება, ეგოიზმი, სიხარბე, გაუმაძღრობა, და ა.შ. და. არა. ასკეტიზმი და ალტრუიზმი.
მანდევილს. საროსკიპოები ურჩევნია თავშესაფრებს.
მანდევილი აქებს და ადიდეს. სიძუნწეს, ექსპლუატაციას, უპატიოსნებას, გაიძვერობას,თაღლითობას.
ის აუფასურებს და მასხრად იგდებს ალტრუიზმს, თავშეკავებას და ზომიერებას.
დიდი და ლამაზი შენობებით ქვეყანას ამშვენებს ნებისმიერი საშუალებებით დიდი ქონების დამგროვებელი ხარბი და. გაუმაძღარი ეგოისტი და არა ინდოეთის ტყეებში მოხეტიალე გაბურძგნული ტიტველი იოგი წმინდანი.

მანდევილის. წიგნს. მთელ ევროპაში წვავდნენ როგორც ეშმაკის ნაბღაჯნს.

მაგრამ ნიუანსია. ბერნარ დე. მანდევილი ხოტბას ასხავს იმ მანკიერებებს და უზნეობებს რომლებსაც. წვლილი შეაქვთ ქვეყნის კეთილდღეობაში. ის. საჭიროდ თვლის. ყველაზე მავნე და უსარგებლო მანკიერებათა და უწესობათა დასჯას.
მანდევილისთვის მისაღები და მოსაწონია ის მანკიერება და უზნეობა რომელიც გამოდგება ქვეყნის,, საზოგადოების მატერიალური კეთილდღეობის, ფუფუნების მიღწევის საშუალებად.
მარკიზ დე სადმა კი როგორც ჩანს. წაიკითხა. ეს წიგნი და უკიდურესობამდე მიიყვანა მისი იდეა,
მარკიზისთვის უწესობა, უზნეობა, დანაშაული თვითმიზანია და არა რაღაც ქვეყნის, საზოგადოების თუ ვინმეს კეთილდღეობის საშუალება.
მარკიზ დე სადისთვის სხვა ადამიანი არის პირადი ჟინის დაკმაყოფილების საშუალება და ობიექტი და ამდენად კანონიერება და წესიერება, რამენაირი რეგულაცია მისი აზრით სრულიად ზედმეტია.
მარკიზ დე სადის საზოგადოებაში დასაშვები და მოსაწონია მხეცური საქციელი თუ კი ის რამე საშინელების ჩამდენს ანიჭებს სიამოვნებას.
ესაა სრული. თავაშვებულობის მდგომარეობა როდესაც გადარჩება მარტო სასარგებლო ობიექტად და სიამოვნების მომგვრელ სათამაშოდ ქცეული ადამიანი.
მარკიზ დე სადის აზრით აუცილებელია როგორც სიკეთე ისე ბოროტება. ის. არც ერთს არ გმობს. სიკეთე და. ბოროტება ბუნების წონასწორობის ნაწილებია.
თუ კი. ღმერთი გმობს და სასტიკად. სჯის. ბოროტებას რატომ ჩადო` მან ადამიანში ბოროტებისკენ მიდრეკილება?
მაგრამ თუ კი ყველაფერი კარგად. და. უკეთესობისკენ მიდის. ღმერთი საჭირო აღარაა.
მარკიზ დე სადი და. მისი პერსონაჟები ფიქრობენ რომ ღმერთში არის. წინააღმდეგობა, რომ ის თვითონ უარყოფს. თავის. თავს.
მარკიზ. დე. სადი ფიქრობს. რომ ღმერთი არსებობს. მხოლოდ სუსტებისთვის. რომელთა საშველია მარტო ღმერთის უკან დამალვა გულმოწყალების და შენდობის. ხსენებით.
და თუ კი რელიგია ვერ იქნება პრინციპი განა უმანკოება, სათნოება, მორალი იქნება?
Sმარკიზ. დე. სადის. პერსონაჟები Justine-ს გარდა libertin-ები, ლიბერტინები არიან.
ლიბერტინები არიან. ყველაფრისგან, როგორც დოგმებისგან ისე. წესებისგან ანუ წესიერებისგან თავისუფალი, ეროვნული, ოჯახური და ა.შ. კულტურული ტრადიციების, ზნე-ჩვეულებების საზოგადოებრივი წესების. უარმყოფელი ინდივიდები.
ლიბერტინი იქცევა ისე როგორც თვითონ ვლის. საჭიროდ და ცდილობს ყურადღება არ მიაქციოს სხვის აზრს.
მაგრამ. განა. ნამდვილად. პოზიტიურია. სხვებისგან, ოჯახისგან, საზოგადოებისგან, სხვებისგან, ერის და კაცობრიობის კულტურული მონაპოვრებისგან ასეთი თავისუფლება?
უმანკო. და გულუბრყვილო, მიამიტი Justine მშობლების. სიკვდილის შემდეგ გამოეყო თავის დას და, დაუცველი, აღმოჩნდა. მტრულ. სამყაროში, ჩავარდა ლიბერტინების ხელში. იდილიური, უზრუნველი ცხოვრების შემდეგ ის შეეჯახა გარე, რეალურ, ულმობელ და დაუნდობელ, სიბინძურით სავსე ამორალურ რეალობას.
მაგრამ ყველაფრის მიუხედავად ის დარჩა. თავისი პრინციპების. ერთგული.
მთელი. რომანის. მანძილზე. ის. ხედავს. რომ მანკიერება, უწესო არაადამიანურობა ზეიმობს და წესიერება, უმანკოება როგორც წესი ისჯება და დაგმობილია.
მან სცადა სიწმინდის შენარჩუნება მაგრამ ის გააუპატიურა იმან ვინც მან გადაარჩინა. რაღაც ბანდის ხელიდან.
მისი. ფიზიკური. უმანკოება მთლიანად გაითელა მაგრამ მან მოახერხა. სულის დაუბინძურებლად შენარჩუნება.
ლიბერტინების ხელში. ჩავარდნა, მათ მსხვერპლად გახდომა ნიშნავს. ადამიანობის. დაკარგვას, ობიექტად გადაქცევას.
ლიბერტინისთვის სხვა. ინდივიდი არის მხოლოდ მისი ჟინის. და. ინტერესების. დაკმაყოფილების. საშუალება, ხშირად სექსუალური სათამაშო.
ლიბერტინებმა. სუსტი, დაუცველი Justine-ც. გადააქციეს ობიექტად, ჟინის დაკმაყოფილების საშუალებად. მრავალჯერ გათელეს მისი უმანკოება და ღირსება.
დიუბუა. ამბობს რომ უმანკოების. და. ღირსების. შენარჩუნების უფლება. და. შესაძლებლობა. აქვს. მარტო მდიდარს, მაძღარს, ვისაც არაფერი აკლია….

აი. ასეთი. მსოფლმხედველობიდან გაჩნდა. სადიზმი. და. სადომაზოხიზმი.
მარკიზ. დე. სადის. სადიზმი არის. თეატრის. და ძალადობის. კომბინაცია.
სადიზმი. იკვებება ძალადობით.
მარკიზ დე. სადი აღიზარდა. იმის რწმენით. რომ ეკუთვნის ადამიანთა უმაღლეს, უზენაეს სახეობას.

მას. სწამდა. რომ აქვს. სხვა. ადამიანების საკუთარი შეხედულებების და ინტერესების შესაბამისად. გამოყენების ლეგიტიმური უფლება.

სადიზმის. ძალადობა მიმართულია რელიგიების, ქალების, დედობის წინააღმდეგ.

ფსიქონალიზის. პერსპექტივაში ის. უნდა. იყოს. დაკავშირებული ნეგატიური ოიდიპოსის კომპლექსის შემქმნელი. დედის. სიძულვილთან.

მარკიზ დე. სადმა. მოიგონა. ცნება. იზოლიზმი

// isolisme// და. ის. გახდა. ამ ცნების. მეხოტბე.

ეს ცნება ნიშნავს იმას. რომ ადამიანი ადამიანისთვის არის. მარტო სექსუალური ჟინის დაკმაყოფილების და დასახული მიზნის მიღწევის საშუალება და მეტი არაფერი.

« ყველა ქმნილება იბადება ერთმანეთისგან იზოლირებული და მათ ერთმანეთი არ სჭირდებათ…. მოყვასი ჩემთვის არაფერია, ჩვენ არა გვაქვს არანაირი კავშირი და ურთიერთობა ერთთთან » (Juliette).

მარკიზ დე სადისთვის სრულებით უცხო იყო თანაგრძნობის განცდა. სხვის ტკივილს მისთვის არ ჰქონდა არანაირი მნიშვნელობა.

ასე ექცეოდა ის როგორც ქალებს, რომელთა შეძრწუნებაც მას. გვრიდა სიამოვნებას, ისე მსახურებს. და. ინტენდანტებს. რომლებსაც. ცემდა.

მარკიზ დე სადი უარყოფდა. ყოველგვარ მორალურ პრინციპს, მისთვის ჩვეულებრივი რამე. იყო სხვათა. შეზიზღება, ტყუილები, ღალატი, და ა.შ.

მარკიზ დე სადის სიამოვნების მთავარი ფიგურაა ჰეტეროსექსუალური სოდომიის თანაარსებობა, თანხვედრა პასიურ. ჰომოსექსუალობასთან.

სადიზმი ეფუძნება ძალადობით, სხვათა დამცირებით და ტანჯვა-წამებით მიღებული სიამოვნების დემონსტრატიულად თეატრალიზაციას.

მაზოხიზმი, პირიქით, არის. სიამოვნება საკუთარი თავის წამებით და გატანჯვით.

მაზოხისტები თეატრალიზებულად ერთმანეთს აგინებენ, ამცირებენ, ათრევენ,ცემენ, აწამებენ, ესაა მათი დიდი სიამოვნება.

მარკიზ დე სადის პორნოგრაფიული და სადისტური ნაწერები საფრანგეთის. ხელისუფლებამ მალე აკრძალა. განსაკუთრებით სძულდა ისინი ნაპოლეონ ბონაპარტეს რომელმაც მარკიზ დე სადი საერთოდ საგიჟეთში დაამწყვდია.

მაგრამ მოვიდა მეოცე საუკუნე

http://www.leparisien.fr/espace-premium/air-du-temps/la-mecene-des-surrealistes-13-08-2016-6037109.php
​სიურეალისტების. მეცენატი

იყო დედით მარკიზ დე სადის შთამომავალი, მამამისის უზარმაზარი ქონების მემკვიდრე Marie-Laure Bischoffsheim ( 1902-1970) რომელიც ცოლად გაყვა ხელოვნებაში და ბაღებში შეყვარებულ გრაფ Charles. de Noailles-ს // 1891-1981//.
ის განსაკუთრებით. უვლიდა villa Noailles-ის.
ბაღს.
სულ. 20 წლის ქალბატონმა ჩაიფიქრა უზარმაზარი ვილას აგება. ის აპირებდა იქ ნაცნობ ხელოვანთა მიღებას.
ქალბატონის. ბავშვობის მეგობარი იყო ჟან კოქტო.
ექსცენტრულ ახალგაზრდა ქალს. მხარში ედგა მისი მეუღლე მიუხედავად იმისა. რომ მათ ქორწინებაში რაღაც გართულდა 1930-ან წლებში.

წყვილი აფინანსებდა ოქტოს, ბუნუელის. ფილმებს, მან რეის, პიტ მონდრიანის,სალვადორ დალის,ჯაკომეტის ქმნილებებს, იგორ სტრავინსკის და ფრანსის პულენკის პარტიტურებს.

ის დაჟინებით დადიოდა ჟაკ ლაკანთან, პიერ ბერჟესთან, ივ სან ლორანთან.

სიკვდილამდე.ის თავის. მეუღლის გონივრული მხარდაჭერით აგროვებდა ხელოვნების ნაწარმოებთა უზარმაზარ კოლექციას რომელშიც სხვა ქნილებებს შორის არის რუბენსის, გოიას, დელაკრუას,პოლ კლეეს, ანრი მატისის, მაქს ერნსტის, მიროს,პიკასოს შედევრები.

და სიურეალისტებმა მოახდინეს აი ამ ქალის ოხერი წინაპრის, სადიზმის და ლიტერატურული პორნოგრაფიის ფუძემდებელი მარკიზ დე სადის. რეაბილიტაცია.

სიურეალისტებმა მარკიზ. დე სადი გამოაცხადეს საზოგადოების მიერ პიროვნებისთვის დადებული ბორკილების და მორაური წყობის უარმყოფელ ლიტერატურულ რევოლუციონერად.

სიურეალისტებმა ბრძანეს რომ მარკიზ დე სადმა გაანთავისუფლა სხვა ავტორების. ფანტაზია, რომ ისაა თავისუფალი კაცი და შეუპოვრად არ ემრორჩილება სოციალურ ნორმებს და საზოგადოებრივ მართებულობა ზრდილობას.

მეტიც, არსებობს სადის. პრიზი რომელსაც. ყოველ წელს მიართმევენ იმათ ვინც წერს დღევანდელი პოლიტიკის მიმართ ბოდიში ლიბერალურ რაღაცას.

მას შემდეგ მარკიზ სადის მიერ ნაბღაჯნ პორნოგრაფიას დღემდე გაუთავებლად გამოსცემენ უზარმაზარი ტირაჟებით, მასზე. წერენ, იღებენ ფილმებს, დგავენ სპექტაკლებს, მოკლედ ეწევევიან კაცობრიობის ისტორიაში ერთ-ერთი უდიდესი არამზადას პროპაგანდას.

ამას შვრება პედოფილი ევროპარლანტარი დანიელ კონ ბანდიტის თაობა რომლის. წარმომდგენლებსაც გადაეყრებით პარლამენტებში, მთავრობებში, ჟურნალისტიკაში, ტელევიზიაში და რადიოებში, გამომცემლობებში, მოკლედ ყველგან.

აბა რა გასაკვირია 12 წლის ბავშვების გატაცება ალკოჰოლით, ნარკოტიკით, პორნოფილმებით, რა გასაკვირია ასე გამოტვინებული თაობების ზრდა, ფრთხილად იყავით.

კომუნიზმი კი დამარცხადა მაგრამ ადამიანობის გამარჯვებისთვის. ბევრი რამეა გასაკეთებელი.

Il existe même un prix de Sade, remis chaque année en hommage à cet auteur afin de récompenser l’oeuvre littéraire contemporaine et libérale par rapport aux normes de la politique de son époque. Sade est depuis repris régulièrement dans des ouvrages littéraires, cinématographiques, en peintures et autres… On lui consacre de nombreuses expositions et émissions, bref, le marquis est bien ancré dans notre patrimoine culturel.
http://www.coachdrague.com/blog/le-marquis-de-sade-homme-de-lettres-hypersexuel-et-sadique/
https://portail.lapossession.ac-reunion.fr/wordpress/blogtl-2014/?p=110

Pour finir nous allons voir: Pourquoi Sade est-il apprécié par les surréalistes?

Sade est un homme libertin, donc décrit comme un amoureux de la liberté, ne respectant donc pas les règles et n’étant pas soumis à Dieu. On dit également qu’il “ose écrire ce que personne n’a jamais écrit”. Les peintres tels que Man Ray ou Dali s’inspirent de ce libertin et nous savons que Paul Eluard a écrit “trois hommes ont aidé ma pensée à se libérer d’elle-même, le Marquis de Sade, le Comte de Lautréamont et André Breton“, ou encore Appolinaire disait que “c’est l’homme le plus libre”. Donc nous voyons qu’il est apprécié par les surréalistes qui lui rendent hommage, de plus un prix au nom de Sade a été créé en 2001.
Le manuscrit des « 120 Journées de Sodome » du Marquis de Sade et les Manifestes du surréalisme d’André Breton, lots phare de cette vente, ont été classés trésors nationaux,
19.09.2012
Le divin marquis doit rire sous cape, de profundis, de se savoir toujours aussi provocateur deux siècles après sa mort. Les Cent vingt journées de Sodome, première grande oeuvre romanesque et « catalogue de perversions », dont se régalait Paulhan, est désormais interdit en Corée du Sud. Au motif, sublime, d’« obscénité extrême », ainsi que l’a déclaré un fonctionnaire de Séoul, ce mercredi.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s