1968 წლის რევოლუციის. იუბილეა

მარკიზ დე სადის ომი დოსტოევსკისთან, გაუძელით.

https://la-philosophie.com/si-dieu-existe-pas-tout-est-permis-dostoievski

​ დღევანდელ ფრანგებსაც ახსოვთ თუ რას წერდა დოსტოევსკი

დოსტოევსკი და ზეადამიანი, ერთ წერილში დოსტოევსკი წერს :

” ეხლა. წარმოვიდგინოთ. რომ არც ღმერთია. და არც სულის უკვდავება.
ეხლა. მითხარით. თუ. რატომ უნდა ვიცხოვრო პატიოსნად და რატომ
უნდა. ვაკეთო სიკეთე თუ კი მთლიანად. უნდა მოვკვდე. ამ მიწაზე?…რატომ არ. უნდა. გავექცე კანონის მცველ პოლიციას და. რატომ
არ უნდა. გამოვჭრა ყელი სხვა ადამიანს, რატომ არ უნდა ვიქურდო…”

ზეადამიანის. თეორია, რომელიც თავიდან შეიქმნა. რასკოლნიკოვში,
თხზულებაში „ დანაშაული და სასჯელი „ , არის. ღმერთის არსებობაში
შეტანილი ეჭვის. შედეგი

თეორია. რასკოლნიკოვს. აძლევს. საკუთარი ნებით 2 ქალის. და პოტენციურად ამქვეყნად გასაჩენი ბავშვის მოკვლის. უფლებას.

როგორც. უმაღლესი რანგის. არსებას. მას. უნდა. ჰქონდეს. ნაკლებად მნიშვნელოვანი არსებებისთის. სიცოცხლის. წართმევის უფლება.

კირილოვიც ამბობს :

„. თუ. ღმერთი. არსებობს. მაშინ ყველაფერი მისი ნებაა და მე ვერაფერს გავაკეთებ ჩემი საკუთარი სურვილით. თუ ღმერთი არ არსებობს მაშინ ყველაფერი ჩემი ნებაა „.

ეს. საოცარი თავხედობა. მომდინარეობს. იქიდან რომ მას აბსოლუტურად
არ სწამს ქრისტე. მას მარტო საკუთარი თავისა. სწამს :

” თუ აქედან ამოხვალთ თქვენ გახდებით ღმერთი, არა? დიახ, მე გავხდები ღმერთი”.

https://la-philosophie.com/sade-marquis-philosophie

https://www.espacefrancais.com/marquis-de-sade/
​ფრანგი მწერალი, და პოლიტიკოსი მარკიზ დე სადი ანუ Donatien Alphonse François de Sade
დაიბადა 1740 წლის 2 ივნისს. პარიზში და გარდაიცვალა 1814 წლის 2 სენ მორისში,
ის დიდხანს ანათემას იყო გადაცემული იმის გამო რომ მისი თხზულებები სავსეა ულმობელი ძალადობის აქტებთან დაკავშირებული ეროტიზმით ანუ პოროგრაფიით და სადიზმით.
მარკიზ. დე. სადი არის. სადზმის და პორნოგრაფიის. იდეური მამა, თეორეტიკოსი და პრაქტიკოსი. მარკიზ. დე. სადი დაპატიმრებული იყო ყველა პოლიტიკური რეჟიმის, როგორც მონარქიის ისე რესპუბლიკის, კონსულატის, იმპერიის. დროს. მას აპატიმრებდნენ სხვადასხვა მოტივის გამო, განსაკუთრებით. კი. ვალების, ქალების მოწამვლის, ქალწულების და ქალების გატაცების და გაუპატიურების,სოდომიის გამო.
მარკიზ დე სადი არის ყველა ქრისტიანული და ისტორიული კულტურული ღირებულებების და იდეალების დმამხობელი ნიჰილისტი.
ყველაფერ ამას კონცენტრირებული და მაქსიმალურად. უკიდურესი სახით გამოხატავს მისი თხზულება „ ჟუსტინ ანუ უმანკოების უბედურებები„ // Justine ou le malheurs. de la vertu//.
ყველაფერი ამით გაგიჟებულმა ნაპოლეონ ბონაპარტემ მარკიზ დე სადი დაამწყვდია საგიჟთში სადაც ის გარდაიცვალა კიდეც.
მარკიზ დე სადის აზრით მკვლელობა არაა დანაშაული. ბუნების თვალსაზრისით. ბუნებრივი ადამიანი ვერ ეტევა შეთანხმებების, კანონიერების,
წესიერების. საზღვრებში ის ცხოვრობს წინასოციალური წესების შესაბამისად.
მეტიც, დანაშაული სოციალური თვალსაზრისითაც ლეგიტიმურია:
“რესპუბლიკელის სიამაყე მოითხოვს ცოტა სისასტიკეს, თუ ის
დარბილდა, თუ მისი ენერგია იკარგება მას მალე დაიმორჩილებენ”
სიკვდილით დასჯა უნდა შეცვალოს მკვლელობამ.
ვნებების და ჟინის რეგულატორი უნდა. იყოს ბუნება და არა სახელმწიფო თუ
საზოგადოება. ამაში მარკის დე სადი არის სახელმწიფოს როგორც ასეთის
მოწინააღმდეგე ანარქისტი.
ადამიანი და საზოგადოება მარკიზ დე სადის თნახმად:
მარკიზ. დე სადის აზრით ადამიანის მამოძრავებელი ძალაა. ინტერესი. და არა. იდელი.

მარკიზ. დე. სადის. ადამიანი არაა. იმანუილ კანტის ადამიანი. მსხვერპლის გაღება, ღმერთის და მოყვასის. სიყვარული კი არა ცივი და ეგისტური ანგარიში იმისა თუ რისი მოტანა შეუძლიათ მისთვის სხვებს და გარემოებებს. ანგარება და არა საერთო, საზოგადოებრივი, ეროვნული ინტერესი ესაა მარკიზ დე სადის ადამიანი.

მარკიზ. დე. სადის. თქმით ყოველი ადამიანი არის განსაკუთრებული საკუთარი ბუნების. მქონე. ვინმე. რომელსაც ვერ. მოსთხოვ სხვის. მსგავსად. ცხოვრებას. და. მოქმედებას. ყოველი ადამიანი უნდა. ცხოვრობდეს და მოქმედებდეს თავისი საკუთარი,განსაკუთრებული და უნიკალური ბუნების კარნახით.

მარკიზ. დე. სადის. საოცნებო საზოგადოებაა. ანარქიული მხეცობის. და ძალადობის საზოგადოება სადაც ყოველი ადამიანი უნდა თავისუფლად და დაუბრკოლებლად
იკმაყოფილებდეს თავის მხეცურ ჟინს და მისწრაფებდეს. თანაგრძნობა, ამაღლებული წმინდა იდეალი სრულიად ზედმეტი რამეებია მისთვის.

მარკიზ. დე სადი რა თქმა. უნდა ყველაზე ათეისტია ათეისტთა შორის

https://www.humanite.fr/node/422369

Sade, ou le plus athée des athées | L’Humanité
Sa vie, le marquis Donatien Alphonse François de Sade la passe, en grande partie, en prison, détenu successivement sous les trois régimes : la monarchie, la république et l’empire.
http://www.humanite.fr
ამაში დასარწმუნებლად. ამ ნაწყვეტის. წაკითხვაც საკმარისია:

” ფრანგი მისდა საუბედუროდ ეხლაც დამარხული რომ იყოს ქრისტიანობის
და. წყვდიადში მისი რესპუბლიკური სულის სიამაყეს. გათელავდნენ, მის ენერგიას
დაამსხვრევდნენ, მას დაიმონებდნენ მანკიერი ბილწი,მდაბალი,უტვინო მღვდლების ურდოები, ამ უღირსი და ზღაპრული რელიგიის დოგმები და
საიდუმლოებები ”

Lisons simplement cet extrait : « Si, malheureusement pour lui, le Français s’ensevelissait encore dans les ténèbres du christianisme, d’un côté, l’orgueil, la tyrannie, le despotisme des prêtres, vices toujours renaissants dans cette horde impure, de l, la bassesse, les petites vues, les platitudes des dogmes et des mystères de cette indigne et fabuleuse religion, en émoussant la fierté de l’âme républicaine, l’auraient bientôt ramené sous le joug que son énergie vient de briser. »

მაშ მოსაკლავია ყველარელიგია, ქრისტიანობაც, სიკვდილი წინასწარმეტყველებს,
ლიკურგი იქნება მათი სახელი, ნუმა, მოსე თუ მუჰამედი.
ესაა. ნაწყვეტი მარკიზ. დე. სადის „ შედევრიდან„ „ ფილოსოფია ბუდუარში
//La philosophie. dans le boudoir, 1795// რომელშიც 4 მუტრუკი, „იმორალური პედაგოგები„. ხორციელი „სიყვარულის„, უგულოდ ხვევნა- კოცნა მტლაშა -მტლუშის ხელოვნებას ასწავლიან ახალგაზრდა ეჟენის.

მარკიზ. დე სადის. უმთავრესი იდეა. ისაა რომ. დიდი და წვრილი დანაშულები, მაგ.
პროსტიტუცია, ინცესტი, გაუპატიურება, მეულის ღალატი, ინცესტი და სოდომია… კრგია და არ უნდა დაისაჯოს.
თუ კი არის რამე. დანაშაული ესაა წინააღმდეგობის გაწევა. ბუნებისთვის. რომელმაც
მოგვცა ყველანაირი მიდრეკილებები, მათ შორის ავხორცობა.
მოკლედ. მხეცური ჟინის მოთოკვა არის. დანაშაული ბუნების წინააღმდეგ, ერთადერთი დანაშაული. ესაა მარკიზ დე სადი.

მარკიზ დე სადის თქმით თუ კი ადამიანს არა აქვს. ბუნების მიერ მასში ჩადებული დესპოტიზმის გამოვლენის საშუალება. ის უბედურებას დაატეხს ირგვლივ ყველაფერს და მთავრობას.

პედოფილია. და. ინცესტი

უფრო ძლიერთა ტკბობა, ნეტარება წმინდა, საკრალური რამეა და. ამიტომ ბავშვების და ბავშვობის დაცვა უარყოფილია:

„. შეუძლებელია // ხორციელი ტკბობის// პარტნიორების. ასაკის. განსაზღვრა ამა თუ იმ ასაკის გოგონას სხეულით დატკბობის. მსურველის თავისუფლების შეზღუდვის გარეშე.

​ხის. ნაყოფით პირის ჩაგემრიელების. უფლების მქონეს ნამდვილად შეუძლია. როგორც მწიფე. ისე. დაუმწიფებელი ხილით სიამოვნება.„.

მას შემდეგ რაც ადამიანი იღებს. სიამოვნების და ტკბობის უფლებას მიუღებელია ამ
სიამოვნების და. ტკბობის შედეგების განსჯა…„ //. „ ფილოსოფია. ბუდუარში„ , გვ.224//.

აი ასეთი რამეების. მქადაგებელი მარკიზ. დე. სადი ჩააყუდა საგიჟეთში ნაპოლეონ ბონაპარტემ და. 1960-ან . წლებამდე. კაცობრიობა. ასე. თუ ისე მშვიდად იყო.

​მარკიზ დე სადი ალბათ. მოასწავებდა. ფაშიზმს, მაგრამ მან ასევე თავისი წვლილი შეიტანა დღევანდელი მენტალობის გამოძერწვაში.

მარკიზ. დე. სადი არის როგორც. სიურეალისტების საყვარელი ვინმე ისე სიტუაციონისტების. პანთეონის ფიგურა.

გი დებორმა // Guy. Debora//. თავის. პირველ ფილმს. დაარქვა „ ღმუილი, თუ ყმუილი,
როგორც გნებავთ, სადის. სასარგებლოდ„ // Hurlement en faveur de Sade, 1952//.

და. 1968. წლის. სახელგანთქმული დევიზი „ დავტკბეთ, ვისიამოვნოთ დაუბორკავად„
//Jouissons. sans. entraves// არიზ. მარკიზ. დე. სადის მსოფლმხედველობის. უშუალო ექო.

ფაშიზმიდან ლიბერალ-ლიბერტარულ აზროვნებამდე. მარკიზ. დე სადის. ნაწერები არის
თანამედროვე. აზრის ფარული ფესვი.

დოსტოევსკიმ თქვა. თუ ღმერთი არაა ველაფერი დაშვებულიაო, აი მაგალითი იმისა თუ რას შვრება ურჯულო საზოგადოება.

​50 წლის. წინ 1968. წლის მაისმა. ბიძგი მისცა, შუზღუდავ ტკბობას და სიამტკბილობას ოჯახზე, სამშობლოზე, მოყვასზე ზრუნვის. გარეშე. ისტორიკოსი გვიყვება თუ. რა უბედურებები. მოყვა. ამ ჰედონისტურ მოწოდებას.

ეს ქალიშვილი მოზარდი. იყო 1970-ან. წლებში როდესაც. აკრძალული იყო აკრძალვა. ის. გახდა. ისტორიკოსი და სექსუალურ და სექსისტურ ძალადობათა სპეციალისტი.

ისტორიკოსმა და ფემინისტმა მალკა მარკოვიჩმა // Malka Marcovich// დაწერა ნაშრომი „ 1968 წლის სხვა მემკვიდრეობა. სექსუალური რევოლუციის. ფარული სახე„ // L’autre heritage de 68. La face cqchée de la révolution sexuelle, Albin Michel // იქ. აღწერილია არეულობები და გზააცდენილი ბორიალი ხანისა რომელმაც. ცხოვრების წესად გადააქცია. ჰედონიზმი. ისტორიკოსი, ყველაფრის მოწმე და მონაწილე ყვება რომ ამ რევოლუციამ გაიმეორა მამაკაცთა და ქალთა. ურთიერთობის არქაული ხედვა და წარმოშვა. უკანონობათა და უწესობათა ნიაღვარი.
Historienne et féministe, Malka Marcovich appartient à la génération qui, encore enfant en mai 68, mais adolescente et jeune adulte dans les années 70 et 80, grandit et se construit à cette époque d’émancipation sexuelle. Cette révolution des mœurs, toute juste acquise, à peine digérée, apporte un souffle de liberté sur une France encore très conservatrice et donne lieu à tous les possibles, parfois vertigineux de la libération sexuelle. Cinquante se sont écoulés, et, sans remettre en question la nécessité de cette transformation de la société, et les avancées considérables qu’elle a apportées, l’historienne se propose, dans L’autre héritage de 68, la face cachée de la révolution sexuelle, d’assumer cet héritage mais aussi de l’interroger en recueillant les témoignages de celles et ceux qui l’ont vécue, pour le meilleur et parfois pour le pire.

​50 წლის. წინ 1968. წლის მაისმა. ბიძგი მისცა, შუზღუდავ ტკბობას და სიამტკბილობას ოჯახზე, სამშობლოზე, მოყვასზე ზრუნვის. გარეშე. ისტორიკოსი გვიყვება თუ. რა უბედურებები. მოყვა. ამ ჰედონისტურ მოწოდებას.

ეს ქალიშვილი მოზარდი. იყო 1970-ან. წლებში როდესაც. აკრძალული იყო აკრძალვა. ის. გახდა. ისტორიკოსი და სექსუალურ და სექსისტურ ძალადობათა სპეციალისტი.

მალკა მარკოვიჩმა Malka //Marcovich// დაწერა ნაშრომი „ 1968 წლის სხვა მემკვიდრეობა. სექსუალური რევოლუციის. ფარული სახე„ // L’autre heritage de 68. La face cqchée de la révolution sexuelle, Albin Michel // იქ. აღწერილია არეულობები და გზააცდენილი ბორიალი ხანისა რომელმაც. ცხოვრების წესად გადააქცია. ჰედონიზმი. ისტორიკოსი, ყველაფრის მოწმე და მონაწილე ყვება რომ ამ რევოლუციამ გაიმეორა მამაკაცთა და ქალთა. ურთიერთობის არქაული ხედვა და წარმოშვა. უკანონობათა და უწესობათა ნიაღვარი.
„. 1968. წლის. თაობის. უმრავლესობა თავისუფლებას აიგივებდა სექსუალურ უკანონობასთან და ძალადობასთან„.
12.02. 2018, ფრანგული ჟურნალი Le Point
Malka Marcovich : 1968 წელს. მე 9 წლის ვიყავი. 1968 წლის ფიგურები იყვნენ ჩვენი უფროსი ძმები და დები. ჩემი თაობა მოზარდი გახდა სწორედ ამ ძვრის შემდეგ, იმ დროს როდესაც გაუქმდა ბევრი წესი და ტაბუ ანუ აკრძალვა განსაკუთრებით სექსუალობის სფეროში.

არადა. სექსუალობის. აღმოჩენა. 1970-ან წლებში არ ყოფილა ხუმრობა.ჩვენ ნამდვილად ვიყავით წინა. ხაზზე.

ეს. იყო თავისუფლების. შესანიშნავი ქროლვა, მაგრამ ეს ასევე. იყო იყო. უკანონობათა, უწესობათა, დიდ ძალადობათა ხანა. ჩვენ ბევრი რამ გადავიტანეთ ხმის ამოუღებლად და ბევრიც ვერ შევამჩნიეთ.

არადა ამ უკანონობამ და ძალადობამ დაგვამჩნია კვალი….

იმ წლების. მთავარი დევიზი და. მოთხოვნა იყო სიამოვნება და. ტკბობა. დაუკროლებლად,მაგრამ დაუჯერებელ მენტალურ არეულობაში აღარ იყო,დაიკარგა საზღვრები.

მაშინ ვერ იტყოდი სიტყვას „არა„ აკრძალეს აკრძალვა სექსუალობის სფეროშიც.
ყველაზე უმცროსები ძალიან ხშირად ხდებოდნენ ყველაზე უფროსთა ძალადობის მსხვერპლები. მე. შვკრიბე. ამის. ბევრი მოწმობა.

ნახეთ დავიდ. ჰამილტონის საქმე. ირინა იონესკო ყიდდა თავისი საკუთარი ქალიშვილის საზიზღარ ბილწ ფოტოებს.

გადაიკითხეთ // დღეს ღრმად პატივცემული ევროპარლამენტარი და. მწვანეების ლიდერი დანიელ კონ ბანდიტის //Daniel Cohn- Bendit //. გამაოგნებელი ნათქვამი ბავშვების სექსუალობაზე ან მაშინ დიდი გაზეთი Libération-ის მიერ გამოქვეყნებულ ღიად პედოფილურ განცხადებებს.
ამას. არავინ შეუწუხებია, არავინ გატოკებულა ამის გამო.

ყველაზე. მეტად. კი. გადაიკითხეთ 1960-1970-ანი წლების დიდი ინტელექტუალების წერილები. ისინი ღიად უჭერდნენ მხარს პედოფილებს, მოძალადეებს, გამაუპატიურებლებს.

როგორ და სად უნდა ეჩივლა გაუპატიურებულს როდესაც. 1968 წლის თაობის წევრთა უმრავლესობა. თავისუფლებას აიგივებდა სექსუალურ. უკანონობასთან.

ეს. იყო. დიდი კოლექტიური სიბრმავე. რომლიდანაც ვფხიზლდებით მხოლოდ ეხლა,50 წლის შემდეგ.

იმ დროს. დაიწყეს ფრანგების სექსუალობით დაინტერესება, გამოკვლევების, ენციკლოპედიების გამოქვეყნება. ამიერიდან არის მეცნიერული საუბარი სექსუალობაზე.

სექსოლოგია. მართლაც ახალი მოდური. დისციპლინაა. და სექსოლოგიის ასოციაციის პრეზიდენტი Gilbert Tordjman წლების მანძილზე არის მასობრივი ინფორმაციის საშუალებათა საყვარელი ვინმე. ის აბსოლუტურად ყველგანაა, ყველგან გრძლად ლაპარაკობს იმაზე თუ როგორ მეცნიერულად მკურნალობს და შველის ფრიგიდულ ქალებს.

მაგრამ უამრავი პაციენტი ქალის ჩივილის შედეგად ის. 30 წლის შემდეგ გასამართლებული იქნება გაუპატიურების გამო.

მეორე მაგალითი ისაა რომ. 1973. წელს. გამოვიდა ხუთტომიანი სექსუალური ცხოვრების ენციკლოპედია. და ვინაა. 7-9 წლის. ბავშვებისადმი მიძღვნილი ტომის. ყდაზე?

ორი პატარა ტიტველი ბავშვი ზის. სავარძელზე რომელსაც ჰქვია „ ემანუელ„
თავზარდამცემია. თანამედროვე ადამიანისთვის.

ამას. გარდა. ტიტველი ბავშვებია. აბსოლუტურად ყველგან, რეკლამებზე, კლიპებში,ჟურნალებში, აფიშებზე ისე რომ არავის უჩნდება კითხვა მათი ინტიმურობის შესახებ.

რაც შეეხება. ფილმი Emmanuelle-ს გავლენას. როდესაც ვიღაც კაცი, თითქმის უცნობიც კი გეუბნებოდათ „ გამიკეთე „ემანუელი„, გამოგაცხადებდნენ ბნელ დებილ ჩამორჩენილად თუ კი უარს იტყოდი…

დაუჯერებელი არეულობის. იმ ხანაში სხვის, თუნდაც ბავშვის თანხმობის საკითხი სულაც არ იდგა ისე როგორც დგას ეხლა.

თქვენ ახსენებთ Luc Tangorre-ს სასმართლოს მაშინ რდესაც გაუპატიურება აღიარებული იქნა 15 წლით პატიმრობის ღირს დანაშაულად 1981 წელს.

ლიუკ ტანგორს. 15 წლიანი პატიმრობა მიუსაჯეს 4 გაუპატიურების, პლუს გაუპატიურების 1 მცდელობის, პლუს უმანკოების, უბიწოების წინააღმდეგ მრავალი აგრესიის გამო.

მაგრამ იყო ამ სერიული მოძალადის მხარდამჭერთა ორასკაციანი კომიტეტი რომელშიც მრავალი ინტელექტუალი იყო.

ამ სერიული მოძალადის მხარდამჭერთაშორის იყვნენ Marguerite Duras,ფრანსუაზ საგანი, კლოდ მორიაკი, პიერ ვიდალ ნაკე, ჟან კლოდ გოდა, დომინიკ ბოდის… რობერ ბადინტერმა მას ბოლოს 1988 წელს უშოვა პრეზიდენტის შწყალება

ამის. შემდეგ, 3 თვის შემდეგ, ლიუკ ტანგორმა გააუპატიურა კიდევ 2 ქალი….

და რა. მისწერა. მას. მარგერიტ დიურასმა? „ შენ დარჩები ჩემს მეგობრად… მე ისევ მჯერა რომ შენ იყავი პატარა საზიზღარი გოგოს მსხვერპლი.

თავისუფლება კარგია, მაგრამ ნამეტანი ყველაფერი ცუდია და მოვიდა დაჯამების დრო.

​მკვლელი არეულობა
1960-1970-ან წლებში ფიქრობდნენ განთავისუფლებაში მონაწილეობა უნდა მიიღონ ბავშვებმა. იყო მკვლელი არეულობა.

ფემინისტ აქტივის ისტორიკოსს მოჰყავს ახალი რომანის პაპი Alain Robbe-Grillet-ს წერილი რომელიც გამოქვეყნდა 1973 წელს დავიდ ჰამილტონის ფოტოგრაფიების კრებულში. ამ ფოტოგრაფებს ბრალად დასდეს ის რომ ის აუპატიურებდა თავის ახალგაზრდა მოდელებს.

„. მეშვიდე. უფრო ძლიერი ტალღის შემდეგ მან ტანჯვით ამოიოხრა. უფრო უარესად უნდა მოვექცე. უნდა. მხრებში მოვკიდო ხელი, უნდა შევანჯღრიო როგორც ძონძის თოჯინა… ეხლა. მისი სხეული უნდა გავბანო წყლით, ის ცოტა წუწუნებს….ის ისევ კარგია მსხვერპლისთვის? ის დანებდა. ის აღარ იღებს ხმას. ის აღარაა.
მალკა მარკოვიჩი ამიერიდან ამბობს რომ ესაა გაუპატიურების აღწერა.
მგრამ 1970-ან წლებში ინტელიგენცია ასეთ რამეებს ყურადღებას არ აქცევდა.
ამას. გარდა. „ ახალი ფილოსოფოსები„ იწონებდნენ Tony Duvert-ის წიგნებს და ბავშვებთან სექსუალობის მის აპოლოგიას… // Pascal Bruckner, Alain Finkielraut; Le Nouveau Désordre amoureux//.
პრესაც. აყვა. დიდ. გაზეთში Libération შეიძლებოდა შემდეგი ტიპის განცხადებების წაკითხვა :
„ ვინ. ვარ მე? პედოფილი ? რა თქმა უნდა. და მე. ვისიამოვნებ მარტო უმწიფარებით, თუ კი ასეთია ჩემი სიამოვნება„. \
გაზეთმა ასევე გამოაქვეყნა პასკალ ბრუკნერის და ჟორჟ მუსტაკის მიერ ხელმოწერილი წერილი რომლითაც ისინი იცავდნენ 6 და 12 წლის გოგონების გამაუპატიურებელ პედოფილს.
დიდ. გაზეთში Le. Monde ჟან პოლ სარტრი, როლანდ ბართი, ბერნარ კუშნერი,პატრის შერო, გაბრიელ მაცნევი, ჟაკ ლანგი, კატრინ მილე, სიმონ დე ბოვუარი და ა.შ. იცავდნენ სამ ტიპს რომლებიც იღებდნენ პედოპორნოგრაფიულ ფილმებს 12 14 წლის ბავშვებთან ერთად. ხელმომწერები ამბობდნენ რომ ბავშვები ყველაფერზე თანახმანი იყვნენ.
// Jean-Paul Sartre, Roland Barthes, Bernard Kouchner, Patrice Chéreau, Gabriel Matzneff, Jack Lang, Catherine Millet et même Simone de Beauvoir prennent la défense de trois hommes accusés d’avoir fait des films pédopornographiques avec des jeunes de 12 à 14 ans, et participé aux scènes. De «simple affaire de mœurs» sur des «enfants consentants» selon les signataires.//
რამოდენიმე. წლის. შემდეგ, 1982. წელს, // დღეს. ღრმად პატივცემულმა ევრპარლამენტარმა//. დანიელ კონ ბანდიტმა
( Daniel Cohn- Bendit) Bernard Pivot-ს. გადაცემაში Apostrophes. აუხსნა :

” ” ბავშვის. სექსუალობა აბსოლუტურად ფანტასტიკურია. მე ვმუშაობდი 4 და 6 წლის ასაკს შორის ასაკის ბავშვებთან.
როდესაც მოგადგებათ 5 წლის პატარა გოგო და დაიწყებს თქვენს გატიტვლებას ეს ფანტასტიკურია, ეს ეროტომანიაკური თამაშია„

როგორ. უნდა. აიხსნა. პედოფილიის ასეთი აპოლოგია. რომელიც დღეს წარმოუდგენელია?

ფროდის. იდეებით გაჟღენთილებს, ბევრს ეგონა რომ ბავშვებს უნდათ სრულწლოვანთა ცდუნება.
მათ. უნდოდათ ბავშვური სექსუალობის აღიარება და ყველაფერს ერთმანეთში ურევდნენ.

ამ. კონტექსტში გაუპატიურებულს დრო სჭირდება ამის გასაგებად

ამას კარგად აღწერენ Flavie Flament თუ Eva Ionesco, რომლის. დედაც იღებდა. ინცესტური ხასიათის ფოტოებს რომლებსაც მაშინ ხელოვნებად თვლიდნენ.

dont la mère a fait des photos à caractère incestueux qu’on qualifiait alors d’art.»

Malka Marcovich, «L’Autre Héritage de 68. La face cachée de la révolution sexuelle», Ed. Albin Michel, 2018.
https://www.letemps.ch/societe/revolution-sexuelle-mai-68-genere-un-tourbillon-dabus

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s