ლენინი, ლენონი,ეეხ

 
https://francais.rt.com/opinions/45433-occident-est-il-plus-seduit-lenine-revolution-russe

​გეოპოლიტიკის. და პოლიტიკური ფილოსოფიის ბრიტანელი სპეციალისტი John Laughland , 7 ენაზე თარგმნილი მრავალი ნაშრომის ავტორი სვამს კითხვას ხომ არ არის დღევანდელი დასავლეთი უფრო მოხიბლული ლენინის იდეებით ვიდრე რუსები იყვნენ 100 წლის წინ.

2017 წლის. 9 ნოემბერი
John Laughland ფიქრომს დასავლეთს. თითქმის. ბრმად სწამს ინტერნაციონალიზმი და ამით ის თითქოს ბევრად უფრო ახლოა ბოლშევიკურ იდეოლოგიასთან ვიდრე რუსეთი.
მრავალმა დასავლელმა. კორესპონდენტმა ირონიულად აღწერეს ის თუ რა მათი აზრით ორაზროვნად აღნიშნეს. რუსეთში მათი თქმით რუსული რევოლუციის, სინამდვილეში კი გერმანიის კაიზერი ვილჰელმ მეორის მიერ დაქირავებული ლენინის მიერ მოწყობილი სახელმწიფო გადატრიალება.
Guardian- ის კორესპონდენტმა მოსკოვში, მაგალითად, აღმოაჩინა რომ ძერჟინსკის და მისნაირი მანიაკების მიერ ძალაუფლების დაპყრობის აღმნიშვნელი ღონისძიებები „ მოგუდული„ იყო ვინაიდან რევოლუციური მოვლენები ძნელად ეწერება რუსეთის დიდებული ისტორიის კონცეფციაში რომელსაც ყოველგვარი ისტორიული პატიოსნების დავიწყების ფასად ავრცელებს პუტინი.
უარესი, ლონდონის უნივერსიტეტის ისტორიის პროფესორმა ინანა ის რომ დღევანდელ რუსებს არ მოსწონთ „ ეიფორიული რწმენის ხანა„ ანუ ლენინური ტერორის ეპოქა. ნახსენები „გარდიანის„ ჟურნალისტმა Paul Mason-მა ამაყად. განაცადა. რომ ის იზეიმებდა რუსული რევოლუციის. წლისთავს იმიტომ რომ ეს რევოლუცია იყო „ მასების შეჭრა ისტორიაში„ რომელიც „გადაგვარდა„ მარტო 1920-ანი წლების დასაწყისში.
დასავლეთში ძალიან ხშირი ასეთი კომენტარი უშვებს მრავალ ისტორიულ შეცდომას.
დავიწყებულია. ის. ფაქტი რომ სამოქალაქო ომი რომელიც მოყვა რევოლუციას და. რომელშიც დაიღუპა 8 მილიონი რუსი იყო რევოლუციური პროექტის შემადგენელი ნაწილი.

ისინი ვინც. ამბობენ რომ რევოლუცია. იყო იმედის. ხანა და აქებენ ხალხური მასების. როლს რათა ტაში დაუკრან რუსულ რევოლუციას ლაპარაკობენ როგორც იდეოლოგები და არა როგორც ისტორიკოსები თუმცა მათ აქვთ აქვთ პრეტენზია სწორედ ისტორიკოსობაზე.
რუსეთის. რევოლუცია. საფრანგეთის. რევოლუციაზე უფრო მეტად იყო ერთი მუჭა შეთქმული ექსტრემისტების. ნამოქმედარი. ამ ექსტრემისტებს დაეხმარა იმპერატორის სისუსტე, მისი გადადგომით გამოწვეული არეულობა, მსოფლიო ომის. სისხლისღვრის გამო ერის დაუძლურება, თებერვლის რევოლუციიდან გამოსულ ხელმძღანელთა ერთმანეთში კინკლაობა და უსვინდისობა.
მაგრამ ოქტომბრის. რევოლუცია ვერ მოხდა ლენინის და მისი ბანდის ულმობლობის,დაუნდობლობის,მხეცობის გარეშე.
უარესი, სამოქალაქო ომმა, რომელიც მოყვა. რევოლუციას,მოკლა 8 მილიონი რუსი და. ეს სამოქალაქო ომი იყო რევოლუციის. ნაწილი.
„ მკვლელობათა, სიკვდილით დასჯათა გარეშე რევოლუციას არა აქვს აზრი„, ეს ლენინის სიტყვებია.
ერთ-ერთი მთავარი ჯალათი, ლატვიელი ჩეკისტი მარტინ ლაცისი თავის. ხელქვეითებს ეუბნებოდა რომ ისინი არ. უნდა. დაინტერესდნენ იმით მონაწილეობდა თუ არა ვინმე ანტიკომუნისტურ ჯანყში:
” უფრო იკითხეთ თუ რომელია მისი კლასი, პროფესია, განათლება “. ამ კითხვებზე პასუხი განსაზღვრავს ბრალდებულის ბედს. სხვა სიტყვებით უნდა მოეკლათ რაც. შეძლება მეტი „კლასობრივი მტერი„ ანუ განათლებული და კარგი პროფესიონალი არისტოკრატები, პროფესორები,მეწარმეები და ვაჭრები.
იყო ბოლშევიკი გრიგორი ევსეევიჩ ზინოვიევი. პ.ა.სოროკინის მოწმობით სამოქალაქო ომის დროს და მის შემდეგ ის იყო პეტროგრადის //პეტერბურგის// „ რევოლუციური დიქტატორი შეუზღუდავი უფლებამოსილებებით.
ის იყო პეტროგრადის ინტელიგენციის და ყოფილი თავადაზნაურობის წინააღმდეგ მიმართული წითელი ტერორის პოლიტიკის მთავარი ორგანიზატორი. თუ საჭიროდ ჩათვლიდა მას ჰქონდა „ექსპლუატატორი კლასების„ სრული ფიზიკური მოსპობის უფლება.
​ხოდა. მან 1918 წელს. თქვა რომ წითლებს მხარს უჭერს 90 მილიონი რუსი და
„ დანარჩენები გასაწყვეტია„. აი მოსახლეობის ნაწილის სისტემატური გაწყვეტის ეს პროგრამა ცხადდება. მასების შეჭრად ისტორიაში.
დასავლეთში ეხლა მემარჯვენეებიც და მემარცხენეებიც კეთილგანწყობით უყურებენ რევოლუციას უკრაინაში მოხდება ის, სირიაში, კატალონიაში თუ სადმე სხვაგან// ვაცლავ ჰაველის მიერ მოწყობილმა რევოლუციამ გააქრო მისი ამომრჩევლების სამშობლო, ლამაზი ევროპული ქვეყანა ჩეხოსლოვაკია,მაგრამ ის გმირად ითვლება//.
საკვირველია მაგრამ. დასავლეთში ფართოდაა გავრცელებული ბოლშევიკური რევოლუციის ტროცკისტული ხედვა რომლის. თანახმადაც რევოლუცია საწყის ხანაში ანუ ლენინის და ძერჟინსკის მიერ მოწყობილი სასაკლაო კარგი და წმინდა იყო და ეს წმინდა ანკარა ნაკადული დააბინძურა სტალინმა ლენინის სიკვდილის შემდეგ.
საყოველთაოდაა. ცნობილი რომ. გერმანიის იმპერიულმა ხელისუფლებამ გახადა შესაძლებელი ლენინის. რუსეთში. დაბრუნება. იმისთვის რომ მას მას დაემხო კერენსკი რომელსაც უნოდა ომის გაგრძელება მოკავშირეთა მხარეს.
ჩერჩილმა. ეს. გერმანული ოპერაცია. შეადარა ალყაში მოქცეული ქალაქის წყლის რეზერვების მოწამვლას.
სტალინმა ამას უპასუხა 1929 წელს ტროცკის გაგდებით.
რუსეთის. რევოლუციის. ამ სტარი ვარსკვლავის. გავლენა დღემდე კვებავს დასავლეთში ინტელექტუალებს და ტროცკიზმი ცოცხალია მრავალ, მათ შორის ყველაზე გავლენიან დასავლურ მოძრაობებში.
მას. შემდეგ. დასავლეთში ბევრმა აიტაცა მრავალი ბოლშევიკური შეხედულება.
არ იცავენ სახელმწიფოს, კიდევ უფრო ნაკლებად უწევენ ანგარიშს ტრადიციას და არაფრად აგდებენ უწყვეტების ღირსებებს, მაგრამ საკმარისია სადმე მოხდეს რევოლუცია, უკრაინაში მოხდება ის, სირიაში, კატალონიაში თუ სხვაგან, ამ რევოლუციას კეთილგანწყობით უყურებენ როგორც ევროპელი მემარჯვენეები ისე ევროპელი მემარცხეეები.
ესაა რევოლუციის თავისთავად, რევოლუციის. როგორც ასეთის ბოლშევიკური რწმენა.
დაივიწყეს. დიდი. კონსერვატორი ფილოსოფოსი Edmund Burke-ს. აზრი. რომლის თანახმადაც ნელი და თანდათანობითი რეფორმა ჯობია საბჭოთა ტანკით თბილისის დევოკრატიზაციას.
ევროკავშირის, ისევე. როგორც ლენინის აზრით ნაციონალიზმი არის ომი.
დასავლეთში დღევანდელი ფუნდამენტური რწმენაა სახელმწიფოს სიკვდილის თუ მოკვლის დოქტრინა,
„ თავისუფლება არ იქნება სანამდე არსებობს სახელმწიფო და როდესაც იქნება თავისუფლება მაშინ აღარ იქნება სახელმწიფო„, ეს 1917 წელს დაწერა ლენინმა.
ლენინის აზრით სახელმწიფოს როგორც ასეთის გაქრობა გზას გაუხსნის კაცობრიობის გაერთიანებას.
იგივე თქვა ლენინის თითქმის სეხნია ჯონ ლენონმა როდესაც 1971 წელს იმღერა
” წარმოიდგინე რომ არაა ქვეყნები, არაა ძნელი ამის გაკეთება, არავინ და არაფერია მოსაკლავი თუ სასიკვდილო, და არც რელიგიაა, წარმოიდგინე მშვიდობით მცხვრები ყველა ხალხი…„ , ლამის ლენინის და ტროცკის პროგრამაა.
https://www.songtexte.com/songtext/john-lennon/imagine-7bde0e90.html

IMAGINE SONGTEXT

Imagine there’s no countries
It isn’t hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion, too

Imagine all the people
Living life in peace
ჯონ ლენონის ნათქვამმა, რომელიც იყო ლენინის აზრის ვულგარიზაცია და მეტი არაფერი, ღრმად. შეაღწია დასავლურ აზრში და გაჟღინთა 1960-ანი წლების რევოლუციური იდეოლოგია.

კომუნისტური დოგმების სამეული ივსება ინტერნაციონალიზმის რწმენით.
ის იყო საბჭოთა რეჟიმის გამორჩეულად საყვარელი ლოზუნგი.
გერმანიის კაიზერი ვილჰელმ მეორის მიერ დაქირავებული მხეცი ლენინის რევოლუციას უნდა გაებედნიერებინა მთელი კაცობრიობა და არა მარტო რუსეთი.
დღეს. დასავლეთში ყველაფერი ინტერნაციონალური კარგია და ყველაფერი ეროვნული არის საზარლად ბნელი წარსული, გადასაგდები ძველმანი.

ევროკავშირისთვისაც და ლენინისთვისაც ნაციონალიზმი არის ომი.
ბოლშევიკური რევოლუციის ამ მეასე წლისთავზე შეიძლება ითქვას რომ ამ რევოლუციამ ტოტალურად გაიმარჯვა…რუსეთის გარეთ

https://WWW.CONTREPOINTS.ORG/2010/12/07/8602-L’ENRACINEMENT-DU-LIBERTARIANISME

Fabrice Copeau, ანტისახელმწიფოებრივ, ანტიეტატისტურ ლიბერტარობაზე

ლიბერტარურ დოქტრინაზე კი არა, ანტისახელმწიფოებრივ, ანტიეტატისტურ სულისკვეთებაზეა საჭირო ლაპარაკი. დოქტრინა სისტემატურად შეიქმნა თანამედრვე ლიბერტარული მოძრაობის. შემდეგ.
მორალური ანტისახელმწიფოებრიობა-ანტიეტატიზმი-ინდივიდუალისტური ანარქიზმი

Henry David Thoreau (1817-1862) : ინდივიდუალისტური უკანდახევის და ჩაკეტვის კაცი

ქონდა. ყველასგან ჩამოშორების მოთხოვნილება, უსმენდა ბუნებას. წავიდა როგორც განდეგილი და დწერა „ ვალდენი ანუ ცხოვრება ტყეში„.

მას. არ. უნდოდა. კანონით დაწესებული გადასახადების გადახდა და ამას ასაბუთებდა იმით რომ მთავრობა რომელიც უშვებს მონათმფლობელობას და ომობს მექსიკასთან არ იმსახურებს მხარდაჭერას.

„ ცივილიზებულ„ ცხოვრებასთან დაბრუნებისას ის დააპატიმრეს. ციხიდან გამოსვლისას, 1849 წელს,

„ სამოქალაქო დაუმორჩილებლობა, რომელიც დღეს ითვლება ძალადობის უარმყოფელი, მშვიდობიანი წინააღმდეგობის სახელმძღვანელოდ, ლოცვანად.

ტოროსთვის სახელმწიფო შეიძლება იყოს მარტო დროებითი რამე. რომელიც უნდა. გაქრეს ყველგან სადაც ინდივიდუალური ინიციატივა შეიძლება გამოიხატოს.

მაგრამ ტორო თავს იკავებს ძალადობისკენ მოწოდებისგან. ის მოუწდებს „ სამოქალაქო დაუმორჩილებლობისკენ„.

ის. წერს:

” თუ კი ათასი ადამიანი წელს უარს იტყვის მათი გადასახადების გადახდაზე ეს არ იქნება ისხლისმღვრელი ძალადობა, გადასახადების გადახდა კი სახელმწიფოს აძლევს ძალადობის და უდანაშაულოთა სისხლის ღვრის საშუალებას. ფაქტიურად ესაა მშვიდობიანი რევოლუცია თუ კი ასეთი რამე შესაძლებელია “.

სახელმწიფო თავისი ქვეშევრდომებისგან მოითხოვს აბსოლუტურ თანხმობას // აბსოლუტურ უფლებას ჩემს პირვნებაზე და ჩემს ქონებაზე//.

ტოროს. აზრით კი სახელმწიფო კი პატივს უნდა სცემდეს ინდივიდს როგორც ის ვინც პატივს სცემს თავის მეზობელს, არ ეხება, არ აქწუხებს ამ მეზობელს. ანუ ტორო მიდის ანარქიზმამდე…..

Benjamin Tucker (1854-1939) და ჟურნალი Liberty : ლიბერტარული სულისკვეთების გავრცელება

​ეს ჟურნალი იცავს Josiah Warren-ის იდეას, ინდივიდუალური სუვერენიტეტის იდეას. ყოველი ინდივიდი უნდა იყოს დაცული მისი გარემოს და გარემოცვის ძალადობისგან. არადა ucker-მა თქვა რომ დამნაშავე და მოძალადე არის სახელმწიფო.
ucker და ჟურნალი ქადაგებენ თავისუფალ სიყვარულს, გაყრას,თავხედურ და ორიგინალურ სექსუალურ ურთიერთობებს, უსაფრთხოების პრივატიზაციას

//ნასესხებია გუსტავ დე მოლინარისგან//.

„ თავდაცვა. არის სხვა. სერვისების მსგავსი სერვისი. ესაა სასარგებლო და სასურველი შრომა, ე.ი. მიწოდების და მოთხოვნის კანონისადმი მორჩილი საქონელი.

თავისუფალ ბაზარზე. გადაიხდი მისი წარმოების ფასს. კონკურენცია იქნება და წარმატებული იქნება ის ვინც. გააკეთებს უკეთეს საქონელს.

ამ საქონლის. წარმოება. და გაყიდვა ეხლა მონოპოლიზებულია სახელმწიფოს მიერ და. სახელმწიფო, როგორც ყველა მონოპოლისტი, აწესებს მეტისმეტად დიდ. ფასს„….

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s