ნიჰილისტური ჰედონიზმი, მკვლელი რასიზმი

დღევანდელობის ავადმყოფობათა გზამკვლევიდან

 

ნარკოტიკის მწეველი ჰიპი

https://www.ushistory.org/us/57h.asp

57h. Flower Power

ხვევნა-კოცნა-მტლაშამტლუში და ნარკოტიკი ჯობია ყველაფერს, არ დაუჯეროთ უფროსებს,მშობლებს, ბაბუა-ბებიებს, მასწავლებლებს,პოლიტიკოსებს…

დააგიზგიზეთ, იყავით ტოტალურ ჰარმონიაში თქვენს გრძნობებთან და მიენდეთ, მე ვარ ადამიანი…

ეს იყო 1960-ანი წლების კონტრცულტურის ახალგაზრდების ზოგი ლოზუნგი.

წამოიზარდნენ 2 მსოფლიო ომის შემდგომი კეთილდღეობით განებივრებულები..

ამ თაობამ დააქცია ტრადიციული ამერიკა და ევროპა.

საშუალო კლასის უფრო და უფრომეტი შვილი  შევიდა უნივერსიტეტში.

ბევრი მათგანი უარყოფდა მათი მშობლების სამყაროს, ღირებულებს, იდეალებს და ცხოვრების წესს.

ამ ამერიკულ კონტრ კულტურას უნდოდა ნარკოტიკი,სექსი,პატარა ჯგუფებად ცხოვრება და არა ქრისტიანობა, ერი, სამშობლო.

კონტრ-კულტურის ახალგაზრდობამ უარყო მათი მშობლებისთვის ძვირფასი ღირებულებები და იდეალები.

აშშ-ს უნივერსიტეტების კამპუსებში გრიალებდა სექსუალური რევოლუცია.

 დაბადებათა კონტროლი, კონტრაცეფციის აბი, ისიამოვნე შვილების აღზრდაზე ფიქრით თავის გაცხელების გარეშე, სექსუალობის ტრადიციული კონცეფციების უარყოფა, სექსისადმი თავისუფალი დამოკიდებულება, ის აღარაა გვარის, ერის გაგრძელების საკრალური საშუალება.

 საჯაროდ გაშიშვლება-გატიტვლება იქცა ჩვეულებრივ რამედ.

დაუქორწინებლად თანაცხოვრებამ დაამსხვრია ძველი ნორმები.

და ამასთან ერთად, რა თქმა უნდა, ნარკოტიკი.

ყველაზე პოპულარული იყო მარიხუანა და LSD,

მაგრამ  ჩვეულებრივ ამბად იქცა ექსპერიმენტები სოკოებით და აბებით.

ჯარვარდის პროფესორი   TIMOTHY LEARY ღიად ეწეოდა LSD-ს მიღების პროპაგანდა-პოპულარიზაციას.

მშობლების და წინაპრების უმაღლესი ღირებულებების და იდეალების, მათი ცხოვრების წესის უარყოფა კი ძვირად დაჯდა.

გავრცელდა ვენერიული ავადმყოფობები, შიდსი, ნარკომანია-ტოქსიკომანია, შემთხვევით თუ შეგნებულად თვითმკვლელობები…

მღელვარე 1960-ან წლებში 1840-ანი წლების უტოპიური საზოგადოებების მსგავსად  შეიქმნა 2000-ზე მეტი სოფლური თემი რომლებიც აღარ ცხოვრობდნენ საერთოეროვნული ცხოვრებით.  coმათ დაწერეს თავისი საკუთარი კანონები, აირჩიეს თავისი ხელმძღვანელები.

ამ თემებში უარყოფდნენ ქრისტიანობას, მაგრა გატაცებულები იყვნენ ფილოსოფიით, ახალი და აღმოსავლური რელიგიებით.

ზოგმა მკვლევარმა ამ უბედურებას უწოდა მესამე დიდი გამოღვიძება.

1960-ანი წლების ” მესამე დიდმა გამოღვიძებამ”  სან-ფრანცისკო გაააქცია ორგიების და ცემა-ტყეპის დედაქალაქად,

”ეროტიული ქალაქი, სექსუალური რევოლუციები და თანამედროვე სან-ფრანცისკოს შექმნა”

Erotic City: Sexual Revolutions and the Making of Modern San Francisco (Anglais) Broché– 24 octobre 2011

de Josh Sides(Auteur)

1960-ანი წლებიდან სან ფრანცისკო იყო სექსუალური ლიბერტინაჟ-თავაშვებულობის დედაქალაქი და კულტურული ომების სიმბოლო. 

ამ ძალიან ორიგინალურ წიგნში Josh Sides ხსნის თუ როგორ მოხდა ეს.

ის იხსენებს  ქალაქის სექსუალურ რევოლუციონერთა დიდი ხნის წინ დავიწყებულ ისტორიებს და იმათ ვინც ცდილობდნენ სან ფრანცისკოში მორალის ნაფლეთების შენარჩუნებას.

სან ფრანცისკო დაიპყრეს ეროტიკულმა მოცეკვავეებმა,კახპებმა, კონტრაცეპტივების დამცველებმა და გამავრცელებლებმა,პორნოგრაფებმა, თავისუფალი სიყვარულის ფანატიკოსებმა, ლიბერალმა ჰომოსექსუალებმა,ჰალუცინაციების მომგვრელი ნარკოტიკი LSDთი და მსგავსი ოხრობებით გატაცებულებმა. მათ ქალაქი სან ფრანცისკო დაამსგავსეს ჭკუამხიარულ ბარდაკს. 

სექსუალურ რევოლუციონერთა შემოსევა ბევრს არ მოეწონა და უკმაყოფილოებმა რეაქცია მოახდინეს.

მტრადიციული მორალის დამცველები ქუჩებში ცედნენ ჰიპებს, ჰომოსექსუალებს, ლესბოსელებს. მოკლეს მერი George Moscone დაHarvey Milk .\

მოკლედ ლამის ამერიკის მეორე სამოქალაქო ომი გაიმართა.

ეს მორალური კონფლიქტი გამოიყენეს Richard Nixon-მა და რესპუბლიკურმა პარტიამ. ამაზე ფილმების გადაღებით დიდი ფული გააკეთეს ჰოლივუდის ზვიგენებმა.

977 წელს კი პოპულარული გახდა ბრიტანელი როკ-მომღერალი Ian Dury-ს სიმღერა

 «Sex & Drugs & Rock & Roll» // სექსი და ნარკოტიკები და როკენროლი//

«  სექსი, ნარკოტიკები და როკენროლი

სულ ეს სჭირდება ჩემს ტვინს და სხეულს

სექსი, ნარკოტიკები და როკენროლი მართლაც ძალიან კარგია. »

//Sex and drugs and rock and roll
Is all my brain and body need
Sex and drugs and rock and roll
Are very good indeed//.

2003https://en.wikipedia.org/wiki/Voluntary_childlessness

მარტო სექსის,ნარკოტიკების და როკენროლის მოყვარულებს არ უნდათ შვილი ან ისინი სულაც ვეღარ აჩენენ შვილს.

სტასტიკური კვლევის თანახმად ჰოლანდიაში 10 უშვილო ქალიდან ექვსს შეგნებულად, გააზრებულად არ უნდათ შვილი, არ სურთ რემბრანდტის, სპინოზას ,დე გოლის, იოჰან სებასტიან ბახის ნაირთა გაჩენა და აღზრდა და უნდათ მარტო ჰედონისტური გრიალი. ასეთი ევროპელი გოგიაგვახარიების გამო დაიწვა პარიზის ღვთისმშობლის ტაძარი ,დაწვეს ეკლესია სადაც იქორწილა ვიქტორ ჰიუგომ, და  დალეწეს ეკლესია სადაც დაკრძალულია იოჰან სებასტიან ბახი… გოგიაგვახარიობა გლობალური გამოდებილებაა, დაფიქრდით და გამოსავალი ეძებეთ.

მაგრამ  დღეს უფრო და უფრო იზრდება თავისი საკუთარი ნებით და საკუთარი თავისუფალი ნებით უშვილოთა, ამ უშვილობით ბედნიერ შვილებისგან თავისუფალ ცივილიზებულ ადამიანთა, ევროპელთა და ამერიკელთა რაოდენობა. და არის მათი მოძრაობა Childfree.

1970-ან წლებში აშშ-ში გაჩენილი ეს მოძრაობა გსვრცელდა სხვა განვითერებულ-მოწინავე-ცივილიზებულ ქვეყნებშიც.

1972 წელს კალიფორნიაში, Palo Alto-ში შეიქმნა არა-მშობელთა ეროვნული ორგანიზაცია. 

მისმა დამფუძნებლებმა.

1984 წელს Jerry Steinberg-მა კანადაში, ვანკუვერში შექმნა ორგანიზაცია No Kidding! International რომლის მიზანიცაა ბაშვებისაგან თავისუფალი, 

childfree ცხოვრების წესის საზოგადოებისთვის გაცნობა და გავრცელება.

ეს ორგანიზაცია გავრცელდა მრავალ ინგლისურენოვან ქვეყანაში.

ის აწყობს childfree შეხვედრებს და უშვილობის ზეიმებს.  

2010 წელს ტეხასში, Houston იყო კონვენტი

No Kidding! Internationals.

ავტორმა და პროფესორმა Leslie Lafayette-მა 1991 წელს შექმნა Childfree Network, უშვილოთა პირველი ქსელი.  პირველი კონფერენცია ჩატარდა Sacramento-ში, კალიფორნიაში.

ამერიკელმა childfree-ს, შვილებისგან თავისუფლების მომხრე მწერალმა Laura Caroll-მა 2013 წელს დაადგინა შვილებისგან თავისუფლების საერთაშორისო დღე.

ინგლისში  შვილებისგან თავისუფალი პირების უფლებათა დასაცავად 2000 წელს შეიქნა ასოციაცია Kidding Aside. 

ანტინატალისტმა მწერალმა Théophile de Giraud-მ და მუსიკოლოგმა Frédérique Longrée-მ დააწესეს უშვილოთა დღესასწაული რომელიც 2009-2011 წლებში სამჯერ ჩატარდა პარიზში და ბრიუსელში.

2014 წელს შეიქმნა ფრანგულენოვანთა ასოციაცია შვილებისაგან თავისუფალთა კავშირი.

შვილებისგან ნებაყოფლობით თავისუფალთა ყველაზე თვალშისაცემი მოტივები როგორც ჩანს შემდეგია :

  • მშობლობისთვის საჭირო ინსტინქტის არარსებობა ;
  • მშობლის სიცოცლის ამოცანებით დაუინტერესებლობა.
  • განცდა იმისა რომ არა გაქვს პასუხისმგებელ მშობლად ყოფნის უნარი
  • ბავშვებისთვის დროის გამოყოფის სურვილის არქონა
  • შვილებისთვის ფულის გაღების სურვილის არქონა

სექსუალური რევოლუციის იდეოლოგების და აქტივისტების მთავარი ღირებულებებია დაუბრკოლებლად სიამოვნება სულერთია სად, სულერთია როდის, სულერთია რითი და არა ჯანმრთელი და განათლებული მემკვიდრეების აღზრდა.

Bettina Zourli მის წიგნში ყვება იმაზე თუ რატომ არ უნდა მას და მის თაობას შვილების ყოლა.

https://www.lesinrocks.com/2019/07/19/actualite/societe/dans-son-livre-elle-explique-pourquoi-la-generation-des-millennials-fera-moins-denfants/

19/07/19 16h05

კლიმატური ცვლილება, ეკონომიკური კრიზისი, ფემინიზმის `გაღვიძება.

21-ე საუკუნეში ბევრმა მიზეზმა შეიძლება ათქმევინოს ადამიანს უარი შვილების გაჩენაზე.

 Bettina Zourli ალბათ არის მისი თაობის ანარეკლი და მეტი არაფერი. ამათ არ უნდათ ცხოვრება ისე ისე როგორც ცხოვრობდნენ ლამაზი ევროპის მშენებელი მათი წინაპრები.

მისი კომპანიონი, რომელიც რამოდენიმე თვის წინ გახდა მისი ქმარი, იზიარებს მის შეხედულებებს.

მათ მტკიცედ გადაწყვიტეს უშვილო ოჯახის შექმნა.

მოგზაურების მოყვარულები, ისინი გვატემალაში 2 წლის ყოფნის შემდეგ დაბრუნდნენ ევროპაში…

” ქალები მეუბნებიან რომ ვერ ვიქნები სრული და სრულყოფილი შვილების გარეშე, ,მაგრამ მე და ჩვენს ქმარს არ გვინდა შვილი”, ამბობს Bettina Zourli…

” ასი წლის წინ მე ალბათ არ ვიქნებოდი childfree,„სვილებისგან თავისუფალი.

.დღეს ბევრი უფრო და უფრო  დარდობს ეკოლოგიაზე, დედამიწის მომავალზე.

არის კიდევ ფინანსური ასპექტი რომელიც განსაკუთრებით ეხება ახალგაზრდებს.

Mais il y a aussi l’aspectშრომის ბაზარზე შესვლისას ვაწყდებით მეტისმეტად მძიმე რეალობას რომლისგანაც დაზღვეული ვიყავით სწავლის დროს. საფრანგეთში სწავლა უფასოა, მაშ, ხელმისაწვდომია ყველასთვის.

მაგრამ უშვილობის მსურველთა რაოდენობის მიზეზე მწვავედ რეალისტურია : 

” როდესაც გეშინია მომავლისა არ გააჩენ შვილს…”

ფრანგმა მწერალმა  Renaud Camus-მ შექმნა დიდი შეცვლის თეორია რომლის თანახმადაც ნიჰილისტურ-სექსუალუტი რევოლუციით , მარტო სექსის, ნარკოტიკების და როკენროლის მოყვარული ელიტები აწყობენ იაფი მუშახელის შეუზღუდავ უსასრულო იმიგრაციას რაც ცვლის საფრანგეთის მოსახლეობას, კლავს ფრანგ ერს და ფრანგულ კულტურას.

 le grand remplacement de Renaud Camus est la théorie que « le peuple français serait peu à peu remplacé par d’autres peuples porteurs de cultures inassimilables. Ce phénomène aboutirait d’ici peu à la destruction de l’identité française. Pendant ce temps, nos élites politiques, intellectuelles et médiatiques feraient tout pour accélérer ce processus  qui prendrait place dans un plan plus vaste, une sorte de complot mondialiste destiné à saper les bases de notre civilisation» 17.

Image result for marcel gauchet

გოგიაგვახარიების საყვარელი 1968 წლის მაისის მწვავე კრიტიკოსი და მოწინააღმდეგე ფრანგი ფილოსოფოსი და ისტორიკოსი Marcel Gauchet

1968 ძირს ისტორიული საფრანგეთი! რას არ გვიყვებიან გოგიაგვახარიები

არის  1946  წელს  დაბადებული  ფრანგი  ფილოსოფოსი და  ისტორიკოსი მარსელ გოშე ანუ Marcel Gauchet, ისაა  სოციალურ მეცნიერებათა მაღალი  კვლევის სკოლის საპატიო წამყვანი მუაკი,  ერთ ერთი მთავარი ფრანგული ინტელექტუალური ჟურნალი Le Débat-ის მთავარი რედაქტორი. ეს ჟურნალი მან Pierre Nora-სთან ერთად  დააარსა 1980 წელს.

http://www.gallimard.fr/Catalogue/GALLIMARD/Bibliotheque-des-Histoires/La-Revolution-des-droits-de-l-homme

ხოდა ამ ფრანგმა  სწავლულმა ნაშრომში La-Revolution-des-droits-de-l-homme

ანუ  ადამიანის  უფლებების  რევოლუცია  დაასკვნა რომ 1968 წლის რევოლუციამ მოსპო ოჯახის, ავტორიტეტის, მემკვიდრეობის, ეკლესიის, ერის ტრადიციული ღირებულებები  და  იდეალები და მიგვიყვანა  რადიკალურ  ინდივიდუალიზმამდე, დააჩქარა უწესრიგო სამყაროს გამოჩენა.

Marcel Gauchet le constate dans La Révolution des droits de l’homme (5) : la révolution soixante-huitarde a débouché sur un individualisme radical et, en faisant exploser les repères traditionnels (famille, autorité, héritage, Église, nation), le mouvement de Mai 68 précipita l’avènement d’un monde dérégulé.

https://blogs.mediapart.fr/ludivine-bantigny/blog/020316/le-malheur-francais-selon-marcel-gauchet

ამ ცნობილი  ფრანგი მოღვაწის  თქმით «თანამედროვე  ადამიანს აღარ ესმის  რომ ის ცხოვრობს  საზოგადოებაში. თანამედროვე პიროვნების ამ მოდელში აღარაა საჭირო ადგილი სირცხვილის თუ დანაშაულის ჩადენის, სინანულის განცდისთვის. »

« L’individu contemporain aurait en propre d’être le premier individu à vivre en ignorant qu’il vit en société » ; « il n’y a plus guère de place, dans ce modèle de la personnalité contemporaine, pour la honte ou pour la culpabilité » ;

ამას  ფრანგი სწავლული  მარსელ გოშე უწოდებს დეტრადიციონალიზაციას. ადამიანის  უფლებებზე ყვირილი დამკვიდრდა ზრდილობის, წესიერების, თავაზიანობის წინააღმდეგ და ნაცვლად.

ტრადიცია, ზრდილობა, თავაზიანობა, წესიერება, ავტორიტეტი გაქრა, მაგრამ ყველაფერი ეს თავიდან დასამკვიდრებელი და გასავრცელებელია.

სამყარო  კარგავს  იდეალებს და ამიტომ კარგავს მეობას.

დეტრადიციონალიზაცია ანუ ტრადიციების დაკარგვა, მეობის, იდეალების,კუთვნილების განცდის, სამყაროს სიყვარულის დაკარგვა და დეზერტირობა, აი ეს ახასიათებს 1968 წლის შემდგომ დღევანდელობას სახელგანთქმული თანამედროვე ფრანგი ფილოსოფოსი მარსელ გოშეს აზრით.

«იყო დრო  როდესაც ვკვდებოდით ნოსტალგიით», მგრამ ნოსტალგია აღარაა ის  რაც იყო.

იკარგება ყველაფერი და მათ შორის წესრიგის და ავტორიტეტის  განცდა, არის ავტორიტეტის კრიზისი და იმარჯვებს უზრდელობა, უწესობა.

ამას გვეუბნება სახელგანთქმული თანამედროვე ფრანგი მოაზროვნე მარსელ გოშე.

Il fut un temps où l’on mourait de nostalgie[21] » ; mais … la nostalgie n’est plus ce qu’elle était. Tout se perd et, dans ce tout, le sens de l’ordre et de l’autorité. Car Marcel Gauchet, après d’autres et avec d’autres, affirme qu’il y a une « crise de l’autorité », que « l’incivilité gagne »[22].

Isabelle OHMANN

დღევანდელი უწესო და არეული სამყაროს  საფუძვლებიდან, 1968 წლის პარიზული  მაისის  კულტურული  რევოლუცია

ძირს  ძველი სამყარო!

ამ მოვლენებმა დიდი კვალი  დაამჩნიეს (არა მარტო) საფრანგეთის ახალ და უახლეს ისტორიას

ყველა  სოციალურ  კატეგორიაზე გავრცელებული სტუდეტური  ჯანყი ბოლოს  და  ბოლოს იქცა მეოცე  საუკუნის (არა მარტო) საფრანგეთის ისტორიის  ერთ-ერთ უდიდეს სოციალურ მოძრაობად.

მეფეა  ინდივიდი, ოჯახი, ერი, სამშობლო, ქვეყანა, მით უმეტეს  რელიგია წარსულის მავნე გადმონაშთებია და არა ღირებულებები. ესაა მოძრაობის არსი.

ორი მსოფლიო  ომის და  გენოციდების შემდეგ გაზრდილი და  განებივრებული თაობა უარყოფდა ავტორიტეტს, ისტორიული ეროვნულ და კულტურულ მემკვიდრეობას, ყოველგვარ შეზღუდვას და აკრძალვას, მშობელთა მეობას, სისტემას, და ა.შ.

ის ითხოვდა  ნებისმიერი ფორმის სიამოვნების ლეგალიზაციას.

Il» (Insee Première, n°1599, juin 2016).

ბევრია Alvin Toffler-ის  მიერ  ნახსენები  ქორწინებების ბოდიში ექსცენტრული ვარიანტები.

ეს  ექსცენტრული  ვარიანტები  ჯერ  კიდევ  წარმოადგენენ კავშირთა მცირე პროცენტს, მაგრამ საზოგადოება  უფრო  და  უფრო იღებს ამას და მომავალ თაობაში მათი რაოდენობა უფრო და უფრო გაიზრდება.

დღევანდელი თაობებისთვის ნორმად იქცა როგორც ბოდიში დროებითი ქორწინება ისე თანაცხოვრება სულაც დაუქორწინებლად.

ქორწინება არის ძალიან  გრძელვადიანი პროსტიტუცია და  პროსტიტუცია არის ხანმოკლე ქორწინება » ( Le mariage est la prostitution de très longue  durée et la prostitution est le mariage de courte durée »,Henri Arvon,Le Gauchisme, que sais-je ?,Presses Universitaires de France,1974,გვ.58-. ანუ ციტატა მომყავს ფრანგი სტუდენტებისთვისგანკუთვნილი პარიზში გამოცემული წიგნიდან.

« ქორწინება არის ძალიან  გრძელვადიანი პროსტიტუცია და  პროსტიტუცია არის ხანმოკლე ქორწინება »

აი ამას ღრიალებდნენ 1968 წლის მაისში დღეს დიდად პატივცემულიევროპარლამენტარი დანიელ კონბანდიტი //Daniel Cohn-Bendit// ,დამისი ბიჭუნაგოგონები რომლებიც ფაშისტოფაშისტოს ღნავილითსდევნიდნენ საფრანგეთის მხსნელ ქრისტიან შარლ დე გოლს.

ასე იგდებდნენ ისინი მასხრად თავის საკუთარ ახლობლებსმშობლებსწინაპრებსფრანგ ხალხსმის კულტურასტრადიციებსწესჩვეულებებს

ასე  გამოლანძღული  ოჯახი  რა  თქმა უნდა ინგრევა

ქორწინების  ნგრევის  უმანკო  მსხვერპლები კი არიან ბავშვები. უკვე  სრულწლოვანებმა მათ სამწუხაროდ შეიძლება გაიმეორონ ის ერთადერთი ოჯახური და სოციალური სქემა რომელიც იციან.

«საფრანგეთში  2 სრულწლოვანი სამიდან ცხოვრობს  წყვილში, მაგრამ განშორებათა და ცალმშობლიან ოჯახთა რაოდენობა მეტისმეტად გაიზარდა.

ოთხიდან 1 ბავშვი არ ცხოვრობს თავის ორ მშობელთან. ასეთია 18 წელზე უფრო ნაკლები ასაკის 3 მილიონზე მეტი ბავშვი.

30% ოჯახებისა რომლებშიც არის მცირეწლოვანი ბავშვი არ შედგება ორი ბიოლოგიური მშობლისგან. ასეთია დაახლოებით 2,3 მილიონი ოჯახი.

«კავშირები  უფრო  და  უფრო  სუსტდება, როგორც ამაზე მოწმობს ცალმშობლიან ოჯახთა რაოდენობის მკვეთრი ზრდა.

“ ესაა  ტიპი  ოჯახისა  რომელიც  ყველაზე მეტად გავრცელდა ტრადიციული ოჯახების საზარალოდ”….

ცალმშობლიანი  ოჯახები  1999 წელს შეადგენდნენ პატარა შვილების მყოლი ოჯახების 16 პროცენტს და  მათი წილი უკვე 20 პროცენტი იყო 2011 წელს.

იგივე ხდება მთელ ევროპაში.

გააჩენს ბავშვს და მშობელი თავქუდმოგლეჯილი გარბის.

სიღარიბე  განსაკუთრებით აწუხებს ცალმშობლიან ოჯახებს რომელთა 40 პროცენტი პატარა ბავშვებით ცხოვრობენ სიღარიბის ზღვარზე.

ცალმშობლიანი ოჯახების 85  პროცენტში ეს ცალი მშობელი ქალია.

ეს ცალმშობლიანობა ყველაზე მეტად გავრცელებულია ნაკლებად ნასწავლ ქალებში.

გაყრის თუ  განშორების შემთხვევაში ბავშვი ყველაზე ხშირად რჩება დედასთან.

ამის შედეგად  ქალთა ცხოვრების დონე მკვეთრად  უარესდება.

და  რა « თანამედროვეობაა» ამ დამსხვრეულ ოჯახებში, ამ სიღარიბეში, ბავშვებისთვის ამ რთულ ვითარებებში?

რა პოზიტიური წინსვლა მოიტანა 1968 წლის მაისმა?

ამ თაობის  ერთ-ერთი  დევიზი იყო «Peace and Love» ანუ მშვიდობა და  სიყვარული. და  როგორ მშვიდობას და  როგორ სიყვარულს იღებენ დაგლეჯილ და დაფლეთილ ოჯახებში მცხოვრები ბავშვები?

https://www.altusintel.com/public-yy8hhh/

ÉMON

États-Unis : le manifeste du tueur de Buffalo s’inscrit dans la lignée d’autres attentats racistes

  • 18 mai 2022
  • P

Dans un texte de 180 pages qui lui est assigné, Payton Gendron décrit un processus de radicalisation qui a débuté avec le massacre de Christchurch, en Nouvelle-Zélande, en 2019. De passage à Buffalo, Joe Biden a dénoncé le « terrorisme intérieur ».

par

S’il est un exercice dans lequel Joe Biden excelle, c’est bien celui de la compassion. Brûlé dans sa chair par la mort de sa première femme et de sa fille dans un accident de voiture en 1972, puis de son fils, décédé d’un cancer en 2015, le président des États-Unis a trouvé les mots justes pour s’adresser aux Afro-Américains de Buffalo. (État de New York), qui a vu, un samedi ensoleillé, débarquer un tueur terroriste d’extrême droite, Payton Gendron, pour en assassiner dix au motif qu’ils étaient noirs.

Mardi 17 mai, Joe Biden évoquait leur douleur inexprimable : “Vous avez l’impression qu’il y a un trou noir dans votre poitrine dans lequel vous êtes aspiré et étouffé.” Puis le deuil : « Le jour viendra Où le souvenir de l’être aimé apportera un sourire avant de vous faire verser une larme. » Joe Biden a rappelé le parcours de chacune des dix victimes décédées, Tel Andre Mackneil, 53 ans : « Il était allé acheter à son fils de 3 ans Un gâteau d’anniversaire. Son fils l’a célébré en demandant: “Où est papa?” 

Puis il s’est attaqué au mauvais vent qui souffle sur le pays, appelant les choses par leur nom, « terrorisme intérieur ». Le président démocrate a dénoncé “une haine qui, à travers les médias et la politique, Internet, a radicalisé des individus en colère, aliénés, perdus et isolés en leur faisant croire à tort qu’ils seront remplacés”. Pour M. Biden, « le suprémacisme blanc est un poison… et nous le laissons se remplir et se développer sous nos yeux. C’est assez.”

radicalisé sur la plateforme 4CHAN

La lecture d’un texte de 180 pages attribué au tueur présumé, Payton Gendron, mais dont l’authenticité n’a pas été confirmée officiellement, montre à quel point sa dérive s’inscrit dans la ligne idéologique des tueries racistes de ces dernières années. Son texte commence par deux pages sur l’insuffisante fécondité des blancs. « C’est un remplacement ethnique. C’est un remplacement culturel. C’est un remplacement racial. C’est le génocide blanc », déplore l’auteur. A noter que le renversement de la natalité prendra du temps, il appelle une action immédiate au nom de « la survie même de notre peuple » : « Il faut écraser l’immigration et expulser les envahisseurs vivant déjà sur notre sol.

Dans ce texte, où il insère deux photographies de lui armé d’un fusil semi-automatique, l’auteur affirme être le “seul auteur” du meurtre. Mais au cours des treize pages d’auto-interview, il décrit un processus de radicalisation précis, déclenché par Brenton Tarrant, l’auteur de l’attentat qui, en mars 2019, a coûté la vie à 51 personnes fréquentant deux mosquées de Christchurch, en Nouvelle-Zélande. “Je ne suis pas né raciste … Je suis juste devenu raciste après avoir appris la vérité.”

Leave a comment